Re: prośba o radę

From: "Jojo" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: prośba o radę
Date: Wed, 27 Nov 2002 10:02:29 +0100

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:2668-1038386892@213.17.138.62...
> drugą
> >
> A bo to wiadomo czy ona nie zmieni się w stałym związku (może tego jej
> brak) a może facet tego potrzebuje (są na świecie różni ludzie)

W co się ma zmienić? w monstrum!?
imo normalna to ona nie jest i ktos kto miał pecha na nią trafic nic zrobić
nie może, oprócz całkowitego ignorowania jej poczynań, nawet policja w razie
jej gorszych wystąpień nic by tu nie pomogła, rodzina która pomaga jej w
tych wystąpieniach - no nie wiem jakie pobudki nimi kierują, albo są ślepi,
albo lubią zamieszanie
a żona delikwenta skoro wybaczyła mu juz zdradę, to dlaczego ma przestać go
kochać z powodu nachodzącej ich psychicznie chorej kobiety?

takie cóś każdemu może się niestety przydarzyć:(

znajomej córka miała taki przypadek z synem sąsiadów, choć absolutnie nigdy
nic ją z nim nie łączyło - facet potrafił zadzwonić do nich i bez słowa
otwierającemu przywalić kijem bejsbolowym-
policja umyła ręce
jedyna rada- póki nie doszło do rękoczynów i innych - ignorowac totalnie
osobniczkę, a ewentualnej rodzinie i znajomym mówić że jest ciężko chorą
psychicznie osobą i wymaga leczenia - bo to prawda i zaznaczać, ze sie jej
nie potępia tylko otoczenie, które nie pomaga jej się wyleczyć
bo ona jest chora i to poważnie a miłość nie ma tu nic do rzeczy

pozdr.Joanna