twoj mezczyzna i klub go-go

181. Data: 2002-12-01 20:51:57

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:as2ckk$hgp$1@absinth.dialog.net.pl...
> hehe a,która powie prawde?
> kobietki moralistki hehe gotowe są obedrzeć człowieka ze skóry by nie
raził
> swoją nagością a ich zazdrość o piękno to sobie świadczone odszkodowanie
za
> bezsilność wobec cudzego sukcesu:-)

Jakiego sukcesu?
A co do piekna to rzecz gustu.

Magda

182. Data: 2002-12-01 22:25:56

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Marta"
<m...@w...pl>, wyklawiaturzyłeś (aś) :

> ale można też pójść do burdelu żeby poczuć się bóg wie kim przy
>jakiejś szmacie.

szmacie?
strasznie surowa ocena...

Marynatka

183. Data: 2002-12-02 07:49:13

Od: "FeLicja \(Kasia\)" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki wrote:

> A moze idac tropem innej czasci watku - to ona sie podniecala
> widokiem tych kolezanek, i chciala sobie ulzyc... i dlatego tak
> "bezwiednie" go lapala?

Kuba, mysle, ze to bylaby opcja optymistyczna, niestety dziewczyna
sprawdzala go na powaznie, z wrecz wkurzona mina 'przed' i "masz szczescie"
mina 'po'.
Kasia

184. Data: 2002-12-02 08:51:15

Temat: Odp: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asdskq$b4u$...@n...tpi.pl...
> Jakiego sukcesu?
np. jest śliczna, wykształcona, bezrobotna i nie widzi nic zlego w
wykonywaniu takiego zawodu co jej daje niezle pieniadze i nie popada w
paranoje krytykowania ludzmi na podst. tylko oglądania...
> A co do piekna to rzecz gustu.

zgadza się jednak wiele dziewczat i mezczyzn uprawiajac ten zawod sa to
ludzie,ktorzy moga miec nietylko urode ale i olej w glowie...

a co do piękna fakt rzecz umowna ...

Sandra

185. Data: 2002-12-02 08:54:04

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@4...com..
.

> szmacie?
> strasznie surowa ocena...

nie trzeba tanczyc w lokalu zeby ludzie o podobnych pokoraju z zazdrosci
powiedzieli to nawet o sasiadce dobrze sie prezentujacej ...to przewaznie
zaleta kobiet ...ublizanie osobom o,których tylko się domyslaja np.,że " ta
to chyba sie puszcza bo zawsze ma cos nowego na sobie a jej ubior jest
wyzywajacy" tak wiec nie liczy sie niekiedy u kobiet kto co reprezentuje
tylko to co na pierwszy rzut oka sie zobaczy...

Sandra

186. Data: 2002-12-02 09:08:59

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka"
> Nie do konca jestem przekonana co do ich wyksztalcenia.
> Zazwyczaj ludzie wyksztalceni maja bardziej ambitne zajecia.

Jasne..Na ten przykład prasowanie koszul ambitnemu mężowi i podcieranie
tyłeczków kolejnych dzieci (nie żebym się czepiała, sama tak mam;))
albo przewalanie przez kilkadziesiąt lat tych papierków w biurze ;-(
Tak tak..większość ludzi po studiach zajmuje się niezwykle ambitnymi
sprawami;)
A ja gdybym była wolna chętnie bym tak popracowała kilka miesięcy
a papierek magistra schowała głęboko do szuflady i przypomniała sobie
o nim jak mi się znudzi.
Asia

187. Data: 2002-12-02 09:09:39

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

188. Data: 2002-12-02 09:28:51

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska"
> I _się_ wydało ;-)))
Że niespełna 22 letnie osoby na ogół nie mają jeszcze papierka czy
że się tam i ówdzie co już napisaliśmy wczesniej parokrotnie? ;))))
Asia

189. Data: 2002-12-02 09:29:03

Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki napisał(a):
> A tak nie masz papierka jeszcze, a już się rozbierasz tu i ówdzie....
> hehe

I _się_ wydało ;-)))

Pozdrawiam,
Nela

190. Data: 2002-12-02 09:30:35

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <asf854$4o8$1@news.onet.pl>, a...@n...pro.onet.pl says...
> [...]
> o nim jak mi się znudzi.

A tak nie masz papierka jeszcze, a już się rozbierasz tu i ówdzie....

K.

prośba o radę
prośba o radę
kobiece oswiadczyny? dlugie!