Poranna kawka - z mleczkiem czy bez.

1. Data: 2004-01-23 07:52:59

Temat: Re: Poranna kawka - z mleczkiem czy bez.
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisal(a):

>Która lepiej budzi :)?

Smaczniejsza z mlekiem i bez cukru.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-01-23 07:55:59

Temat: Poranna kawka - z mleczkiem czy bez.
Od: "Jarek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Która lepiej budzi :)?

1. Data: 2004-01-23 08:23:42

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pijam bez mleka i bez cukru, a także zaprzestałam używania
rozpuszczalnej. Kupiłam ostatnio do pracy mały expresik (przelewany, nie
ciśnieniowy) i w pracy również piję kawkę prawdziwą (co właśnie czynię)
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-01-23 08:36:05

Od: "Jowita Kolanowska" <j...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie doskonale budzi kawa na mleku z cukrem i cynamonem

Jowita

1. Data: 2004-01-23 08:49:48

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl>
> Ja pijam bez mleka i bez cukru, a także zaprzestałam używania
> rozpuszczalnej. Kupiłam ostatnio do pracy mały expresik (przelewany, nie
> ci?nieniowy) i w pracy również piję kawkę prawdziw? (co wła?nie czynię)

Nie ma jak taki mały ekspresik typu włoskiego, stawiasz na gaz lub na
maszynce i po chwili masz dobrą aromatyczną kawę. Ja do wody (tak, do wody)
dodaję łyżeczkę cukru i smak jest b. dobry.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-01-23 08:58:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jan 2004 09:36:05 +0100, "Jowita Kolanowska"
<j...@u...org.pl> wrote:

>mnie doskonale budzi kawa na mleku z cukrem i cynamonem
>
>Jowita

powinna Cie uspic!
, ktos mi kiedys mowil, ze wszystko co jest dodawane do kofeiny z
woda obniza jej poziom, znaczy przytepia ja!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-23 09:08:53

Od: "Jowita Kolanowska" <j...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze wiec w moim przypadku dziala efekt placebo

Jowita

wiadomosci news:4go1105ijl0p385av6sd3ba5ge4k52a846@4ax.com...

1. Data: 2004-01-23 09:26:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która lepiej budzi :)?
====
Nigdy się nie budziłem z kawą i z mlekiem. To mogłoby być pasjonujące. Sam
jestem ciekaw, która lepiej budzi. Osobiście preferuję jednak samo mleko
:-}}}

waldek
====

1. Data: 2004-01-23 09:39:51

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jarek:
> Która lepiej budzi :)?

budzik i pies łasuch są lepsze. Kawa na mnie nie działa. Jedynym
pobudzającym zielskiem jest mocna herbata z mlekiem i garam masala +
miód i do tego ziarna kawy do podgryzania. Stosuję toto jednak rzadko.
Aha, sok grapefruitowy na dzień dobry też czyni cuda.

Waldek

1. Data: 2004-01-23 10:22:58

Od: "Anita Żak" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że mała czarna wypita na czczo wykańcza żołądek, więc polecam z
mlekiem. Na mnie działa.

Mars
rosol
nowa pyszna herbatka TEEKANNE
bryndzowe haluszki
zakwas do chleba - pytania "uściślające" ;-)