Poratujcie...

1. Data: 2002-08-11 07:47:49

Temat: Poratujcie...
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

...bo przez wizytę u mamusi skleroza mnie dopadła i już nie pamiętam adresu
z którego sciągałam anioły (3 były - fantasy, romance i garden).
I teraz mam jednego na wpół ściągniętego zipa i zagwozdkę skąd go dociągnąć.
A'propos aniołów, to japoński jest na
http://www.krestikom.vyshivaem.ru/japangel.htm

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

2. Data: 2002-08-12 05:30:12

Temat: Re: Poratujcie...
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnalc5l5.6u9.lakshmi@witch.underley.eu.org...

> [...]
| http://www.lakshmi.eu.org/
| ... If you're out walking late I liked to see your face
| You left without a trace, leave without a trace ...

Zajrzy na http://vishivka.narod.ru str.10 darmowych wzorów - tam są 3
anioły. Ja właśnie wyszywam dzieci z tornistrami (2 obrazki) ze str. 9.
Liczę, że skończę do 1 września, bo to dla synka, który idzie do szkoły.

Pozdrawiam,
Iwona Lorent (Wrocław)

3. Data: 2002-08-12 14:57:47

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

........na gwiazdkę dostanie "Morską wyprawę" ze
stich.passiflora.ru/voyage.htm).

Czy mogłabyś podać konkretniejszy adres tej Morskiej Wyprawy?Bo próbowałam w
róznoraki sposób tego adresu ale zawze trafiam na stronkę milosników
kwiatków.....

Pozdrawiam
Pusia
(Białystok)

4. Data: 2002-08-12 15:09:52

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy mogłabyś podać konkretniejszy adres tej Morskiej Wyprawy?Bo próbowałam
| róznoraki sposób tego adresu ale zawze trafiam na stronkę milosników
> [...]

"Morska wyprawa" to żaglowiec na zarysie mapy:
http://stich.passiflora.ru/voyage.htm

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

5. Data: 2002-08-13 06:39:13

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Lorent napisal(a):
:
: Popatrzyłam sobie na tę stronkę - piękny statek :-o
: Miłego wyszywania życzę

Statek piękny, a ja go tradycyjnie na 22-ce rzeźbię... Jak skończę, to się
pewnie okulista z optykiem na mnie obłowią...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... Promised myself I wouldn't weep
One more promise I couldn't keep ...

Dobre wzorniki kolorów Anchor i DMC
[szydełkowanie] Jak zrobić kapelusik dla córeczki?
Uwaga Białostoczanki
frywolitki - druga lezka - nie mozliwe!!!!!!
jednokolorowy męski sweter