jednokolorowy męski sweter

1. Data: 2002-08-11 08:04:34

Temat: jednokolorowy męski sweter
Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w tytule :) chcę podarować mężowi na gwiazdkę sweter lub golf i mam do
Was prośbę - czy ma któraś z Was w swoich zbiorach także męskie swetry? Ja
jak sie okazało mam tylko kilka wzorów, z czego tylko dwa jednokolorowe i
jakos żaden z nich nie przypadł mi do gustu. Kobietki, pomożecie?
Szukam wzoru już teraz i już teraz chcę się zabierać za robotę, bo muszę to
robic jak męża nie bęzie w domu, żeby była niespodzianka. Mam nadzieję, że
do grudnia zdążę ;)

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2002-08-11 11:49:55

Temat: Re: jednokolorowy męski sweter
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" napisała w wiadomości
> [...]
> robic jak męża nie bęzie w domu, żeby była niespodzianka. Mam nadzieję, że

Już teraz :( tzn. ? Mam gazetkę "Swetry" nr 1, ale roku na niej nie ma. Jest
tu parę sweterków, nie wiem czy ładnych - zależy od gustu. Ale zbyt szybko
tego nie zrobię. Znaczy się mogę się postarać w miarę możliwości coś ci
podesłać, ale musisz dać mi chwilę czasu na zeskanowanie tego.

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-08-11 13:42:02

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa!
Napisałam, że chcę zacząć robić mężowi ten sweter już teraz w sensie że
jeszcze latem (żeby wyrobić się do zimy), bo jak pisałam sweter ma być
niespodzianką - będę robić jak męża nie będzie w domu, a nie mam zbyt dużo
takich momentów. Także mnie się aż tak nie pali żeby zaczynać dosłownie
"teraz" i cierpliwie poczekam na skany :) Dzięki :)

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2002-08-13 16:11:59

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> [...]
> jak sie okazało mam tylko kilka wzorów, z czego tylko dwa jednokolorowe i

Jeszcze aktualne? Cos znalazlam, daj znac, czy skanowac:)

Elzbieta

1. Data: 2002-08-14 09:34:34

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze aktualne? Cos znalazlam, daj znac, czy skanowac:)
>
> Elzbieta

Oj tak! Aktualne! Elu, bardzo proszę, skanuj :) Dzięki :)

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2002-08-14 16:31:10

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Oj tak! Aktualne! Elu, bardzo proszę, skanuj :)

Ok, skanuje:)

Elzbieta

xxx jednokolorowe-egipskie i in.
frywolitki, hle hle hle