Porno-hieny

11. Data: 2002-04-10 02:19:28

Temat: Re: Porno-hieny
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Ania Björk <s...@p...onet.pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| A co takiego? Bardzom ciekawa...

Z tego co wiem, to Polką jesteś, Aniu, prawda? :-) O Polkach to
numer wcześniej było (numeru z marca nie posiadam, wbijaj do
Tweety :-)) :-)
A o Szwedkach? :-)) Ano proszę bardzo:

Wymagany poziom obsługi: 5
Atrakcyjność: 10
Ocena sexualna: 10
Fałszywość: 5

Pozdrawiam ;-))))
Szmatło-funny-fan,
didziak :-)

12. Data: 2002-04-10 05:29:13

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Napisała Perełka moja, tweety <t...@i...pl>, odpisuję
> zatem co następuje:

> (...)
>
> d-i-dziak :-)
Zauważyłam, ale Dzidziak lepiej brzmi :-PPPPPPPPPPP

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

13. Data: 2002-04-10 14:23:32

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" <d...@g...pl> a écrit dans le message news:
a8thb2$79r$...@z...polsl.gliwice.pl...

> A Francja coś tam też ostatnio mniejszości religijne dojeżdża :-)
> ... a o Szwedkach ("Przewodnik po Europie") w najnowszym
> szmatławcu dużo dobrych rzeczy przeczytałem :-)

Eeeeeeee? Francja to absolutny raj tolerancji. To _palestyńczycy_ chcą
tu już drugą synagogę żydowską palić (bo jest ich tu od cholery i ciut ciut,
podobnie jak wszystkich innych nacji). W sobotę była demonstracja przeciw
Izraelowi i USA, hasła np. "Charon, Bush terroriste" Pokaż mi drugi kraj
gdzie w centrum stolicy można swobodnie takie hasła przeciw USA skandować
(Iraku nie liczę ;-) Religia nie ma tu wiele do rzeczy, chodzi o to że
synagoga jest _żydowska_.
Ja osobiście tam Polkę jedną wolę od wszystkich Francuzek i Szwedek
świata (hmm, czy to miało sens? ;-)
--
Pozdrowienia
Loonie

Autyzm i procedury awersyjne
a co robic jak zdradza?
białe małżeństwo i układ na wolne zwiazki?;)
Obozy i Kolonie
tatus i synek kontra mama