Porody

1. Data: 2003-04-14 20:48:21

Temat: Porody
Od: jelen <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Nauczyciel rachunkowosci prosil mnie cobym nie mogl zapytac o film z porodow
Chodzi o to, ze jego zona jest w zaawansowanej ciazy i chcieliby sie
przygotowac do wspolnego porodu

Czy mozecie poratowac jakimis linkami ?

serdeczne dzieki i przepraszam jesli dzialam niezgodnie z netykieta grupy
--
pozdrawiam,
jelen

2. Data: 2003-04-15 08:11:48

Temat: Re: Porody
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jelen" <
> Nauczyciel rachunkowosci prosil mnie cobym nie mogl zapytac o film z porodow
> Chodzi o to, ze jego zona jest w zaawansowanej ciazy i chcieliby sie
> przygotowac do wspolnego porodu

Mozesz przekazac mu ze zwykle filmy z watkiem porodu straszliwie wszystko
zafalszowuja, nawet nie warto patrzec. Jesli chodzi o zorientowane w ten sposob
filmy to najczesciej swietne maja w szkolach rodzenia.
Asia

3. Data: 2003-04-15 14:51:13

Od: jelen <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wypstrykal(a):

> [...]
> zafalszowuja, nawet nie warto patrzec. Jesli chodzi o zorientowane w ten
> sposob filmy to najczesciej swietne maja w szkolach rodzenia.

nie chodzi o takie fabularne... ;-)
ale o jakies dokumenty edukacyjno-poznawcze
--
pozdrawiam,
jelen

4. Data: 2003-04-15 19:47:27

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie chodzi o takie fabularne... ;-)
> ale o jakies dokumenty edukacyjno-poznawcze

Moja polozna ze szkoly rodzenia miala rewelacyjny film z róznych porodów, co
prawda ze Stanów, ale najprawdziwsze!! (mozna bylo zemdlec, ja po obejrzeniu
ciesze sie, ze poród mojego synka ogladalam z tej drugiej strony).
Mysle, ze jesli chca sie naprawde dobrze przygotowac do porodu, to Szkola
Rodzenia na pewno im nie zaszkodzi.

Alergia i ból głowy
Co najlepiej zrobić? Jmplanty, koronki, mosty? Prosze o rade
RAK !
Smierc kliniczna - prosba o pomoc w badaniu
Mam rece ktore lecza...