Porozmawiajmy o pornografii ...

101. Data: 2011-04-20 07:32:38

Temat: Re: Porozmawiajmy o pornografii ...
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iokl90$vtb$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

>>> news:70283eb2-c6fa-4b62-bafc-8b13afe4e4be@v16g2000vb
q.googlegroups.com...

> Dla rasowego informatyka jest.

Nie martw się Stalker, ja również nierasowy informatyk :)
Ludzie to mają tupet :)

Na marginesie: u nas problem ze skracaniem słowa 'analityk'
też się czasem przewija, ale jesteśmy doskonale uodpornieni
na słowo 'członek' - które sie u nas pojawia w takiej bezpośredniej
formie na każdym kroku i generalnie nie robi wrażenia.
Np. wołanie przez salę: 'Robert, jaki tam masz numer członka ?'
(robimy w systemach pełnych członków spółdzielni).

102. Data: 2011-04-20 07:36:25

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
x.googlegroups.com...

>najlepiej jak sex kojarzy sie wylacznie z sexem
>wysztko inne niech sie kojarzy z czym innym, ale nie z sexem

Najlepiej to sobie w mózg wszczepić takie przegródki, jak się
wpuszcza w ziemię, żeby korzenie roślin nie przechodziły
do innych sektorów. Tak ładnie podzielony na sektory mózg
da pełną gwarancję braku złych skojarzeń.

103. Data: 2011-04-20 07:39:45

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
> Twoja jest wtórna.
> Tej pierwotnej nie bagatelizuj. Bo to naprawdę nie są "przejściowe
> problemy" jak raczyłeś kiedyś na ten temat napisać.

Moze ujmę rzecz inaczej: ja mogę tu rozmawiać o najróżniejszych rzeczach,
ale muszę mieć jakiś sensowny wkład od sensownego dyskutanta :) A to,
o oferuje pani Weronika to się po prostu kupy i kontekstów nie trzyma :)
Ani to o pornografii, ani o mnie, ani o mojej żonie, ani o Veronice...
Chyba pas :)

104. Data: 2011-04-20 07:43:20

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do innych sektorów. Tak ładnie podzielony na sektory mózg
> da pełną gwarancję braku złych skojarzeń.
do tego wystarczy czyste serce :)

kiwiko

105. Data: 2011-04-20 09:25:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 09:27, zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Skoro wróciliśmy do tematu wątku, to pozwolę sobie zauważyć,
> że każdy kolczyk i każdy dowcip może tu być wymierzony
> na inną grubość. Świat dostarcza niezwykłą wielość rozmaitości :)

No tak. Iście jubilerska robota - bywają brylanty, bywają i zwykłe szkiełka.

Ewa

106. Data: 2011-04-20 09:32:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 08:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Miendzydrzwi?

Jakie drzwi? jakie drzwi? Poeci je nazywają wrotami raju. ;)

Ewa

107. Data: 2011-04-20 10:29:10

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>porozmawiajcie o pornografii

Jestes cynikiem, ktory propaguje naduzywanie wolnosci i szydzi ze
swiętości bozego stworzenia

108. Data: 2011-04-20 10:31:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
>porozmawiajcie o pornografii

Jestes cynikiem, ktory propaguje naduzywanie wolnosci i szydzi ze
swiętości bozego stworzenia
___

Jakby Boże Stworzenie nie bzykało się aż mu uszy odpadają.
Weźźź......

MK

109. Data: 2011-04-20 10:35:22

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Jestes cynikiem, ktory propaguje naduzywanie wolnosci i szydzi ze
> swiętości bozego stworzenia

A Ty jesteś niepokalanie poczęty, czy jak ?
A czy każdy orgazm Twojego ojca był "święty" ?

110. Data: 2011-04-20 12:26:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 09:32, zażółcony pisze:

> Na marginesie: u nas problem ze skracaniem słowa 'analityk'

Heheh, mój poprzedni pracodawca, spędziwszy kilkadziesiąt lat poza
krajem, nazwał mnie i koleżankę analistkami :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku