Porozmawiajmy o pornografii ...

11. Data: 2011-04-18 18:09:51

Temat: Re: Porozmawiajmy o pornografii ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:02:19 +0200, vonBraun napisał(a):

> Weź nie namawiaj człowieka, nie każdy lubi takie obrazki
>
> vB

Ty zdaje się jednak masz problem.

12. Data: 2011-04-18 18:16:24

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ty zdaje się jednak masz problem.

Bosz mui, jaki????

pozdrawiam
vonBraun

13. Data: 2011-04-18 18:21:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 20:16, vonBraun <i...@g...pl> wrote:

> Bosz mui,  jaki????
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Osmielasz sie swobodnie poruszac w oparach absurdu.

14. Data: 2011-04-18 19:12:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 20:21, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Osmielasz sie swobodnie poruszac w oparach absurdu.

>oparach absurdu
cos mi to mowi Antoni Slonimski i inni skamandryci...

szlenie madre sa wszelkie nonsensy
na dloni rosna wasy i rzesy
swieci tureccy chodza zawsze we fraku
wszyscy rodza sie w szapoklaku

15. Data: 2011-04-18 19:33:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 19:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zajrzałeś? - to zajrzyj.
> Ale powiedzonko śliczne :-)

zajrzalem!
jakies siostrzyczki czegos tam
ale skrot niezreczny

16. Data: 2011-04-18 21:51:43

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Treści tam zawarte IMO nie są nazbyt drastyczne (ale może mam już
> gust spaczony), więc proponuję zaryzykować i zajrzeć - i powiedzieć,

A tu odwrotnie niż trendy kazą. Było homo jest hetero.
zx

17. Data: 2011-04-19 07:50:05

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Że masz problem.
> Poważny.
> Poważnie.

Serio ?
No dobra, zgodzę się, mam problem.
Możemy przejść dalej :) ?

18. Data: 2011-04-19 09:25:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Serio ?
> No dobra, zgodzę się, mam problem.
> Możemy przejść dalej :) ?

W życiu.
Teraz dokładnie omówimy Twój (domniemany oczywiście) problem (problemy) oraz
te których absolutnie nie masz, ale np. Chiron będzie się upierać, że masz.
Nie wiem czemu mam skojarzenia z dziećmi i zapałkami, dziećmi i skalpelami
itd. Ale w sumie sam uwielbiasz tak się zabawiać, więc chyba nie będziesz
miał nic przeciwko temu, czyż nie?

MK

19. Data: 2011-04-19 09:28:33

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Zabierz się za niego na serio.
Chociaż to trudne jak cholera.

20. Data: 2011-04-19 09:29:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd. Ale w sumie sam uwielbiasz tak się zabawiać, więc chyba nie będziesz

Ależ ma problem, wcale nie domniemany.
Wielokrotnie się na ten temat wywnętrzniał.

Robespierre Kaczyński (link) (Polityka)
Nihil novi sub sole.
Palmowoniedzielnie.
Być albo nie być...