Porozmawiajmy o pornografii ...

31. Data: 2011-04-19 10:55:22

Temat: Re: Porozmawiajmy o pornografii ...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1gr82i7afcrnp$.mma07zzw5rop$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 19 Apr 2011 11:35:53 +0200, Vilar napisał(a):

> Piszesz jak zwykle - lekko rzecz traktując. To szkodliwe.

Hah, dobre!
Poszukajmy więc dziury w całym, MK

32. Data: 2011-04-19 11:01:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2011 12:54:41 +0200, Vilar napisał(a):

> Ixi, weź.... wiosna jest.
> Naprawdę nie widzę żadnego problemu w tym, że komuś coś się z seksem
> kojarzy.
> Gorzej jak się komuś z seksem nic nie kojarzy - to byłby pewien (!) problem.
>
> MK

Gorzej, jak się komuś a-seksualne z seksem kojarzy. To właśnie widzę u
Żółtego. Na dobrą sprawę to i gwałt lub szlachtowanie może podniecać -
zboczeńca to już na pewno.

33. Data: 2011-04-19 11:03:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2011 12:55:22 +0200, Vilar napisał(a):

> Hah, dobre!
> Poszukajmy więc dziury w całym, MK

Ja widzę - szukać nie muszę. Lecę do roboty przedswiątecznej - któż za mnie
to wszystko przygotuje? Dzieci nie pomogą - jedne w przeciwną stronę na
swięta jadą, a inne do ostatniej chwili zajęcia mają...

34. Data: 2011-04-19 11:03:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, jak się komuś a-seksualne z seksem kojarzy. To właśnie widzę u
> Żółtego. Na dobrą sprawę to i gwałt lub szlachtowanie może podniecać -
> zboczeńca to już na pewno.

Znaczy posądzasz Kolorowego o tego typu zboczenia na podstawie zabawy ze
skrótem?????
O matko......

MK

35. Data: 2011-04-19 11:04:03

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kojarzy.
> Gorzej jak się komuś z seksem nic nie kojarzy - to byłby pewien (!)

A u mnie w pracy wszystkim kumplom zssij się kojarzy, rechotali jak jeden
mąż.
Czyli wszyscy mamy duży problem. Moze 70% facetów w naszym kraju
ma duuuży problem. To już chyba mega problem. A może problem w rozmiarze
XL ?

36. Data: 2011-04-19 11:05:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to wszystko przygotuje? Dzieci nie pomogą - jedne w przeciwną stronę na
> swięta jadą, a inne do ostatniej chwili zajęcia mają...

Smacznego,
my w tym roku powiedzieliśmy stop obżarstwu.... i chyba wejdzie mi to w
nawyk (prawie zero przygotowań, bo jak się zastanowić to tylko weekend + 1
dzień).

Ale miłego gotowania.
Czasami to świetna zabawa, MK

37. Data: 2011-04-19 11:07:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 13:04, zażółcony <r...@x...pl> wrote:
> U ytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisa w wiadomo
cinews:iojpm0$d1k$1@news.onet.pl...

> A u mnie w pracy wszystkim kumplom zssij si kojarzy, rechotali jak jeden
> m .
> Czyli wszyscy mamy du y problem. Moze 70% facet w w naszym kraju
> ma duuu y problem. To ju chyba mega problem. A mo e problem w rozmiarze
> XL ?

Kiedyś, przy jakimś projekcie trzeba było określić typy zadań i wpisać
je do programu raportującego.
Problem był taki, że na typ były przeznaczone tylko 4 znaki, więc
trzeba było zakodować typy
nomen omen w 4 literach... Najbardziej oczywista propozycja kodu dla
zadania typu "analiza" nie przeszła :-)

Stalker

38. Data: 2011-04-19 11:08:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2011 13:03:32 +0200, Vilar napisał(a):

> Znaczy posądzasz Kolorowego o tego typu zboczenia na podstawie zabawy ze
> skrótem?????
> O matko......
>
> MK

Nie, na podstawie tego, co się pod skrótem kryje.

39. Data: 2011-04-19 11:10:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2011 13:04:03 +0200, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> A u mnie w pracy wszystkim kumplom zssij się kojarzy, rechotali jak jeden
> mąż.

Kiedy wejdziesz między wrony, mus się brechtać jak i ony.

> Czyli wszyscy mamy duży problem. Moze 70% facetów w naszym kraju
> ma duuuży problem.

Nio, to pozostaje na szczęście te 30 procent.

> To już chyba mega problem. A może problem w rozmiarze
> XL ?

Trafna diagnoza, nie zazdroszczę współpracowników.

40. Data: 2011-04-19 11:14:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2011 13:05:24 +0200, Vilar napisał(a):

> Smacznego,
> my w tym roku powiedzieliśmy stop obżarstwu....

Co ma do tego obżarstwo??? - to jakiś warunek konieczny? Oto jak stereotypy
potrafią odebrać ludziom sporo radości życia.

> i chyba wejdzie mi to w
> nawyk (prawie zero przygotowań, bo jak się zastanowić to tylko weekend + 1
> dzień).

Jak sie zastanowić - życie jest podłe i nic nie warte, bo składa się z
samych powszednich dni i paru mizernych weekendów - po co więc cokolwiek
robić, szanować, czcić, świętować, kultywować? Wszak zaraz się umrze i
wogle :-/

> Ale miłego gotowania.
> Czasami to świetna zabawa, MK

Swięta to nie tylko gotowanie i zarcie tego, co sie ugotowało.
To wspólne spędzanie czasu INACZEJ niż zawsze. Będę miała gości, oni
przyjadą specjalnie do mnie, do nas. Jedzenie nie będzie naszym glównym
zajęciem.
Nara.

Robespierre Kaczyński (link) (Polityka)
Nihil novi sub sole.