Porysowana wanna

1. Data: 2004-08-24 19:11:47

Temat: Porysowana wanna
Od: "RaV" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

"Fachowiec" wyznaczając miejsca pod otwory w wannie porysował ją. Nie są to
głębokie rysy, ale myślę, że w miarę użytkowania będzie się w nich osadzał
bród i rysy będą co raz bardziej widoczne. Czy istnieją preparaty, którymi
mógł bym usunąć te rysy i jednocześnie nie przerobić wanny na matową?

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-08-24 19:47:11

Temat: Re: Porysowana wanna
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

RaV napisał:

> [...]
> bród i rysy będą co raz bardziej widoczne. Czy istnieją preparaty, którymi
> mógł bym usunąć te rysy i jednocześnie nie przerobić wanny na matową?

Kilka tygodni temu był na tej grupie wątek dotyczący reperowania
emaliowanego zlewozmywaka. Jeżeli jest to więc emaliowana wanna, to nie
powinno być problemu - w sklepach hydrauliczno/ budowlanych kupisz za
kilka złotych tubkę substancji do reperowania powierzchni emailowanych.

Pzdr
PWZ

1. Data: 2004-08-24 20:15:59

Od: "RaV" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powinno być problemu - w sklepach hydrauliczno/ budowlanych kupisz za
> kilka złotych tubkę substancji do reperowania powierzchni emailowanych.

Wanna akrylowa:(

1. Data: 2004-08-24 21:31:30

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wanna akrylowa:(

:)
Znajac moje zamilowanie do eksperymentow zaryzykowalbym jakis srodek
"samochodowy" - wosk? lub raczej kredki + polerowanie (wczesniej
odtluszczenie benzyna ekstrakcyjna)... ale ja jestem ryzykantem...
Sorry, ze nie podaje profesjonalnej metody (nie znam jej), ale moze sie
przyda.

Pozdrawiam

Kri Z

1. Data: 2004-08-24 22:12:59

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Aug 2004 22:15:59 +0200 I had a dream that RaV <w...@p...onet.pl>
wrote:
> Wanna akrylowa:(

Zetrzeć. Kupić coś jak super drobny papier ścierny, a najlepiej kilka i
ładnie zetrzeć. Na sieci na pewno znajdziesz dużo porad o konserwacji
wanien akrylowych i tam będzie wszystko opisane.

1. Data: 2004-08-24 22:35:46

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Zetrzeć. Kupić coś jak super drobny papier ścierny, a najlepiej kilka
> ładnie zetrzeć.

Boziu a ja sie zastanawialem, czy moj sposob nie byl zbyt drastyczny.

Pozdrawiam

Kri Z

1. Data: 2004-08-25 10:35:44

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bród i rysy będą co raz bardziej widoczne. Czy istnieją preparaty, którymi
> mógł bym usunąć te rysy i jednocześnie nie przerobić wanny na matową?

Sposób z papierem ściernym nie jest drastyczny jak ktoś tu powiedział. Na
instrukcji montażu i konserwacji akrylowego brodzika do kabiny jest jak wół
napisane, żeby kupić dwa lub trzy rodzaje bardzo drobnego papieru i zetrzeć
rysy a nastepnie wypolerowac jakąś pastą polerską. Niestety teraz nie jestem w
stanie sprawdzić jaki numer papieru dokładnie i jaka pasta bo nie jestem w
domu. Jeden papier miał na pewno numer 600 a reszta nie pamiętam.

Pozdrowienia,
Mała

1. Data: 2004-08-25 15:12:07

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bród i rysy będą co raz bardziej widoczne. Czy istnieją preparaty, którymi
> mógł bym usunąć te rysy i jednocześnie nie przerobić wanny na matową?

Koło posiada w swojej ofercie
zestaw naprawczy do akrylu (brutto okolo 185 zl)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-08-26 19:00:23

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odtluszczenie benzyna ekstrakcyjna)... ale ja jestem ryzykantem...
> Sorry, ze nie podaje profesjonalnej metody (nie znam jej), ale moze sie

Spróbuję.
Na pewno nie papierem ściernym, jak radzi Grzesiek :(
Pokombinuję także z pastą polerską (m in. testowana na płytach CD). Właścnie
dostałem od znajomego.

1. Data: 2004-08-26 19:34:45

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Aug 2004 21:00:23 +0200 I had a dream that Rafał Wylociński
<w...@p...onet.pl> wrote:
> Spróbuję.
> Na pewno nie papierem ściernym, jak radzi Grzesiek :(
> Pokombinuję także z pastą polerską (m in. testowana na płytach CD). Właścnie
> dostałem od znajomego.

Wiesz, w instrukcji od mojego brodzika piszą o drobnym papierze
ściernym, oczywiście z wypolerowaniem tego na końcu. Ale producent,
Sanplast, tak pisze :)

Zmywarka 45cm
Poznań - gdzie kupic mieszkanie w bloku ??????
Mrówki Faraona
przedpokój - zostawić parkiet, czy dać płytki?
tłusta plama