Re: Post lajtowy: Kruk.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 29 May 2013 23:02:24 -0700 (PDT)
<f...@g...com>
<2tsl2plq0i5c$.13e7gry9jvryu$.dlg@40tude.net>
<1eb8ul46nm6c8$.qdxk1qliz90y$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Post lajtowy: Kruk.
From: ola <o...@g...com>

On Thursday, May 30, 2013 1:44:21 AM UTC+3, Ikselka wrote:
> [...]
naleza do wyjatkow od tej reguly zywych - martwych.

to podoba, czy nie, ona istnieje i tworzy nowe reguly.

> [...]
>
> zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
>
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Niech Ci będzie "ich", co mi zależy, jedna smietanka czy wiele smietanek, jedno
towarzystwo czy wiele towarzystw !
Biję się tylko o dopełniacz i biernik, cala reszta - nie moje pole walki. Dlaczego? -
pewnie specjalne uczulenie.

Ola