Post lajtowy: Kruk.

1. Data: 2013-05-28 19:54:26

Temat: Post lajtowy: Kruk.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytat z chaotycznych wędrówek po necie:
"Zaobserwowałem ostatnio kruka, który uczył swoje młode, że można
zrzucić orzecha przed stojące na czerwonym świetle samochody, poczekać
aż przejadą, a później zjeść rozłupany już owoc."

2. Data: 2013-05-28 20:07:58

Temat: Re: Post lajtowy: Kruk.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 19:54:26 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> zrzucić orzecha przed stojące na czerwonym świetle samochody, poczekać
> aż przejadą, a później zjeść rozłupany już owoc."

Owoca. Bądźmy kąsekfętni!
:-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

3. Data: 2013-05-28 20:56:04

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tuesday, May 28, 2013 9:07:58 PM UTC+3, Ikselka wrote:

> [...]
>
> zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
>
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ikselko, kfętniasz, nie konse- bo co zjesc ? owoc,
a czego nie zjeść? - owocu

uczył jeść owoc - to poprawnie - bo uczył co robić? jeść, co jesc? (nie czego jesc,
lecz co?) - jeść owoc.

albo można powiedzieć uczył (czego?) jedzenia i wówczas owocu ( nie owoca).

uczyl jedzenia owocu - poprawnie, ale brzmi niemiło.

I chyba dawniej mowilo sie rzeczywiście owoca, a dzisiaj owocu - trudno, sie mówi.

co chcesz zjesc? owoc
co zjesz? owoc
co widzisz? owoc
niepoprawne bedzie uzycie "czego"

http://pl.wiktionary.org/wiki/owoc

wtrąciłam się, bo to u wielu bardzo często spotykany błąd.

Ola

4. Data: 2013-05-28 21:18:20

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <o...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>wtrąciłam się, bo to u wielu bardzo często spotykany błąd.

to był lajtowy post i lajtowa ( czytaj ironioczna)
uwaga odnośnie "orzecha" :)))

a wtrąciłem sie bo "ktoś" coś/kogoś (?) wywołuje
rzucając pod młyny grupowe Rupert Sheldrake
:))))))

5. Data: 2013-05-28 21:21:31

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 19:54, zażółcony <r...@c...pl> wrote:
> [...]
> zrzucić orzecha przed stojące na czerwonym świetle samochody, poczekać
> aż przejadą, a później zjeść rozłupany już owoc."

http://sekretynauki.focus.pl/sekrety-przyrody/o-czym
-mysla-zwierzeta

6. Data: 2013-05-28 21:24:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2013 19:54:26 UTC+2 użytkownik zażółcony napisał:
> [...]
>
> zrzucić orzecha przed stojące na czerwonym świetle samochody, poczekać
>
> aż przejadą, a później zjeść rozłupany już owoc."

to jak zobaczyc ze ziemia jest okragla
-na własne oczy, zazdroszcze ;)
tez to widziałem ale jedynie na filmie :)

7. Data: 2013-05-28 21:39:20

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 21:18, kali pisze:

> to był lajtowy post i lajtowa ( czytaj ironioczna)
> uwaga odnośnie "orzecha" :)))
>
> a wtrąciłem sie bo "ktoś" coś/kogoś (?) wywołuje
> rzucając pod młyny grupowe Rupert Sheldrake
> :))))))

a to ty łobuzie wytrącający!

--
Nowy to fortel a mało słychany:
na śrebrną brodę grzebień ołowiany.

8. Data: 2013-05-28 21:47:47

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> a to ty łobuzie wytrącający!

http://www.youtube.com/watch?v=_FosDfyBMvQ&feature=p
layer_detailpage

nie wiedziałem,że gustujesz w .... ?
:)))))))

9. Data: 2013-05-28 21:54:13

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 21:47, kali pisze:

> Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
no i jak zwykle zwalone na mnie
:))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=QqFvofjasao

10. Data: 2013-05-28 22:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 11:56:04 -0700 (PDT), ola napisał(a):

> Ikselko, kfętniasz, nie konse- bo co zjesc ? owoc,
> a czego nie zjeść? - owocu

Kfętniasz - zrzuca się orzecha i zjada owoca i torta 3333-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Tych ludzi trzeba leczyć.
Re: S T R A C H
Re: S T R A C H
Re: S T R A C H
Paranoja katolicka szykuje kolejną wojenkę inkwizycyjną z udziałem Polski-uwaga NATO sra ze śmiechu.