Glob

1. Data: 2013-05-28 20:26:59

Temat: Glob
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

O 21:20 w TVP1 ciekawy film (Duchy Goi), poruszający tematykę Św.
Inkwizycji. Ale pewnie i tak nie zobaczysz tego mojego postu..

2. Data: 2013-05-28 21:31:04

Temat: Re: Glob
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 20:26, Trybun pisze:

> O 21:20 w TVP1 ciekawy film (Duchy Goi), poruszający tematykę Św.
> Inkwizycji. Ale pewnie i tak nie zobaczysz tego mojego postu..

No i fałszywa wiadomość - zamiast tego zapowiadanego filmu leci jakiś
szajs. Ktoś widać polecił go zdjąć z anteny.

3. Data: 2013-05-28 21:40:44

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 21:31, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> No i fałszywa wiadomość - zamiast tego zapowiadanego filmu leci jakiś
> szajs. Ktoś widać polecił go zdjąć z anteny.

W polsce szaleje katolicka cenzura, jak zauważyłeś sprzedawczyki/ oni
biorą za to kasę i inne dobra/ non stop fałszują historie, aby kk
oczyścić ze zbrodni, lub znikają programy historyczne które mówią
prawdę.
Są atakowane galerie, odwoływani dyrektorzy teatrów, straszy się że
dzieciom coś się stanie jeśli ktoś coś powie o danym klerykalnym
pedofilu. Instytucja Nowaka, tego od Dody i ciągłego oskarżania
artystów po sądach , stworzyła też bojówki, które prześladują ofiary
gwałtów.
Straszą całe rodziny, że kobietom żelazkiem poprzypalają piersi,
okaleczą, dzieci sprzedadzą do krajów w Afryce na wojnę i są takie
przypadki.

5. Data: 2013-05-28 22:11:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 12:44:04 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> Straszą całe rodziny, że kobietom żelazkiem poprzypalają piersi,
> okaleczą, dzieci sprzedadzą do krajów w Afryce na wojnę i są takie

Nie nie nie, to były czarne wołgi :->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

6. Data: 2013-05-28 22:16:54

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 22:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

A to jest jakś różnica między jednym i drugim systemem ludobójczym?

7. Data: 2013-05-29 07:19:06

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andromeda pisze:

> A to jest jakś różnica między jednym i drugim systemem ludobójczym?

W przybliżeniu różnica ta wynosi 3,28.

Dębska

8. Data: 2013-05-29 11:38:20

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 07:19, Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> wrote:

> W przybli eniu r nica ta wynosi 3,28.
>
> D bska

http://www.eioba.pl/a/30ak/chrzescijanstwo-i-komuniz
m-podobienstwa

9. Data: 2013-05-29 12:16:14

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 21:40, Andromeda pisze:

> [...]
> Straszą całe rodziny, że kobietom żelazkiem poprzypalają piersi,
> okaleczą, dzieci sprzedadzą do krajów w Afryce na wojnę i są takie

Czy katolicka to trudno powiedzieć, ale cenzura jest faktem. Prawo głosu
maja tylko wybrańcy, którzy sami siebie mianowali wyrocznią w wielu
sprawach.
P.S. Zmieniłem kodowanie w czytniku, może teraz moje posty będą
widoczne w Google.

10. Data: 2013-05-29 12:19:55

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 11:38, Andromeda pisze:
> http://www.eioba.pl/a/30ak/chrzescijanstwo-i-komuniz
m-podobienstwa

Tu nie można mówić o podobieństwach. Jedno z drugim jest nieomal
tożsame. Jednak nie mylmy prawdziwej nauki Chrystusa z tym co jest
propagowane z wielu kościelnych ambon, a także komuszyzmu nie
rozpatrujmy poprzez pryzmat tego co robił Stalin, czy późny Mao.

Post lajtowy: Kruk.
Tych ludzi trzeba leczyć.
Re: S T R A C H
Re: S T R A C H