Sterowane Zombi

1. Data: 2013-05-28 20:57:45

Temat: Sterowane Zombi
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plucie jadem w stronę osób trans i homo .
Witajcie,
wybaczcie mi na wstępie, jednak nie wiem, czy jestem w stanie napisać,
jasny i czytelny post po tym co dzisiaj mnie spotkało....
Otóż, byłam w kościele z rodzicami, zazwyczaj nie chodzę do kościoła,
unikam kontaktu z tym środowiskiem, jednak dzisiaj jakimś cudem stało
się-byłam na mszy....
Wszystko było dobrze, aż do momentu kazania...
Młody ksiądz, wikary w mojej parafii, prawdopodobnie ok 27 letni
wygłosił kazanie na temat związków partnerskich oraz seksualności
młodzieży...
Siedziałam przerażona i patrzyłam jak ten młody człowiek wpaja ludziom
do głów, jakie to jest złe, obrzydliwe i "nieboskie". Spotkałam się
już z wieloma skrajnymi opiniami na ten temat, jednak dzisiejsza...
złość, nienawiść aż kipiała z jego wypowiedzi, przytoczę jedno zdanie
które powiedział podczas tej donośnej przemowy: "Ludzie tacy nie
powinni być akceptowani w środowiskach cywilizowanych! To
wynaturzenie, przeciwne prawom natury, obrzydliwa rzecz, tak, nie
nazwę tych osób "ludźmi" są podmiotami szatana, którzy ciągną naszą
cywilizację ku upadkowi..."
Siedziałam przerażona, ze strachu bałam się wziąć głośniejszy oddech,
abym zaraz nie wylądowała w centrum uwagi, a co za tym idzie z
pewnością ku uciesze "wiary" zostałabym ukrzyżowana na środku
kościoła, gdyby mnie ktoś rozpoznał, najgorsze było to, gdy
rozejrzałam się po ludziach siedzących wokół mnie, ich twarze, pełne
poparcia dla wikarego, kiwanie głowami na znak, że się z nim zgadzają,
coś potwornego. Jak można wpajać ludziom do głów taką nienawiść?!
Nie wyobrażam sobie życia w takim środowisku, sterowanym psychicznie,
w takiej ciemnocie!
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę Wam i sobie abyśmy
spotykali takich ludzi na naszej drodze jak najrzadziej.

2. Data: 2013-05-29 13:52:57

Temat: Re: Sterowane Zombi
Od: SZEF psr <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29-May-13 02:57, Andromeda wrote:
> [...]
> Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę Wam i sobie abyśmy
> spotykali takich ludzi na naszej drodze jak najrzadziej.

Oczywiście że to jest obrzydliwe. Było tak przez wiele tysięcy lat i nie
widzę absolutnie żadnego powodu, aby od ostatnich 7 lat nagle zmieniać
normalne ludzkie odczucia a nawet nazwy.

Para małżeńska ma jeden cel, który utrzymuje rodzaj ludzki przy życiu.
Posiadanie potomstwa i to jest najważniejsze dla dalszego istnienia
człowieka.

matematyka jest prosta.

2+2=4 2 ludzi płodzi 2 dzieci. Dwoje rodziców umiera, dwoje dzieci żyje
dalej.

Czyli jedna kobieta musi mieć przeciętnie 2.1 dziecka aby rodzaj ludzki
mógł istnieć.

Nadążasz?

Jeżeli pojawiają się dewiacje, ta przeciętna gwałtownie spada i reszta
kobiet MUSI mieć więcej dzieci, aby skompensować straty spowodowane
dewiacjami.

Czyli promocja dewiacji to praktycznie promocja wyniszczania rodzaju
ludzkiego.

Jeżeli tego nie rozumiesz, wróć do szkoły podstawowej i przypomnij sobie
matematykę.

Z drugiej strony, szermujesz błędnymi określeniami jak nienawiść.

> coś potwornego. Jak można wpajać ludziom do głów taką nienawiść?!

Gdzie tutaj widzisz nienawiść? Ktoś nawoływał do mordowania, bicia,
spalania na stosie, do tortur, ucinania członków, plucia na ludzi?

Przedstawiono normalne opinie, jakie panowały i nadal panują w zdrowych
społeczeństwach, zatroskanych o pomyślność ludzkości.

A matematyka wykazuje bezbłędnie że dewiacje prowadzą wprost do zagłady
rodzaju ludzkiego.

Jest to po po prostu zdrowy rozsądek.

Faktem jest że rasa biała jest niszczona systematycznie przez
nienawistne władze i wspieranie dewiacji oraz nachalne jej
rozpowszechnianie jest przestępstwem przeciwko ludzkości. Biała
populacja straciła olbrzymią ilość istnień.

W latach 50-tych było nas 28% a teraz jest nas na świecie zaledwie 8%!

Sprawdź ten artykuł - http://www.zbawienie.com/wojna.htm

3. Data: 2013-05-29 14:08:34

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 13:52, SZEF psr <j...@g...com> wrote:

> [...]
> populacja straciła olbrzymią ilość istnień.
>
> W latach 50-tych było nas 28% a teraz jest nas na świecie zaledwie 8%!

Masz racje jest to obrzydlwie, wykrzywione mordy z nienawiści , lejące
jadem, zaburzeni psychicznie walcząc z normalnym światem, gdzie homo
było od zawsze, bo natura musi wprowadzać różnorodność, bo gatunki
jednorodne giną. Takie zmanipulowane bezmózgowe zombi , występujące
przeciwko naturze, z zaburzenia i nienawiści plujący na naturę i
ludzi , aby gatunek nie przetrwał. No nie jest dziwne że natura takich
wyklucza, i reakcja tej dziewczyny aby takich zaburzeńców omijać,
wynika ze zdrowego instynktu.

4. Data: 2013-05-29 14:23:33

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 maja 2013 13:52:57 UTC+2 użytkownik SZEF psr napisał:

> [...]
>
> populacja straciła olbrzymią ilość istnień.
>

> W latach 50-tych było nas 28% a teraz jest nas na świecie zaledwie 8%!

najbardziej lubie mulatki - takie szczuplutkie "czekoladki" z duzym biustem a waskie
w talii, i teraz mam pytanie czy to tysz jest nieakceptowane przez wyznawcow jedynej
"slusznej i prawdziwej" religii na ziemi. bo wiadomo nie sa do konca czaren, ale
biale tysz nie som... czy jaki gruby i chciwy hierarcha cus w tej sprawie sie
porozumial z panembogiem i wie ze to jest cacy, albo jest be?

5. Data: 2013-05-29 14:27:22

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 14:08, LaL pisze:

> [...]
> jadem, zaburzeni psychicznie walcząc z normalnym światem, gdzie homo
> było od zawsze, bo natura musi wprowadzać różnorodność, bo gatunki

W naturze homo nie wychowuje potomstwa - wiec nie argumentuj naturą.

> Takie zmanipulowane bezmózgowe zombi , występujące
> przeciwko naturze, z zaburzenia i nienawiści plujący na naturę i
> ludzi , aby gatunek nie przetrwał.

Pary homo jak byś nie mydlił oczu nie służą przetrwaniu gatunku - też
jest to zgodne z naturą

> No nie jest dziwne że natura takich
> wyklucza, i reakcja tej dziewczyny aby takich zaburzeńców omijać,
> wynika ze zdrowego instynktu.

Z punktu natury i ewolucji homo jest zaburzeniem gdyż nie przedłuża
istnienia gatunku - proste jak drut.

Także geju nie wpychaj nam ciemnoty, gejem sobie bądź rób co chcesz ale
natury i tak nie zakrzyczysz. Prawo doboru naturalnego "Darwina" określa
wprost co jest szansą gatunku na przetrwanie i na 100% nie są nim "homo".

W ewolucji najważniejsze są geny, jedynie przekazanie genów jest
najważniejsze. Geny "homo" są z populacji samoistnie usuwane poprzez nie
posiadanie potomstwa.

6. Data: 2013-05-29 14:36:53

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 14:23, k...@g...pl wrote:

> [...]
ale biale tysz nie som... czy jaki gruby i chciwy hierarcha cus w tej sprawie sie
porozumial z panembogiem i wie ze to jest cacy, albo jest be?

Zaburzenie homofobiczne bierze się z tego że homofobia walczy z
naturą. Dlatego, że co z tego że gatunek jednorodny się rozmnoży ,
jeśli rzeczywistość jest skomplikowana i tak zginie, to tak jak
produkować miliony igieł aby przepchnąć toaletę, czyli bezowocne
działanie.
Tym samym mądra natura wprowadza do gatunku homo, trans, żeby
wprowadzić do stosu igieł- kije , czyli dzięki nim kibel odetkamy,
igły i kije są potrzebne bo rzeczywistość jest skomplikowana, do
czegoś innego jest igła do czegoś innego kije, tym samym gatunek
przeżyje.
Jeśli pojawią się igły zwalczające kije, natura zaznacza takich
degeneratów zaburzeniem psychicznym, bo cały gatunek zginie , utonie w
fekaliach bo zniszczyli kije.
Tam gdzie igły zwalczają kije, rodzi się więcej kijów, a tam gdzie
kije są tolerowane utrzymuje się ich niski stan w populacji.

7. Data: 2013-05-29 14:41:04

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 14:27, xantiros <x...@y...com> wrote:

> [...]
>
> Pary homo jak by nie mydli oczu nie s u przetrwaniu gatunku - te
> jest to zgodne z natur

> Z punktu natury i ewolucji homo jest zaburzeniem gdy nie przed u a
> istnienia gatunku - proste jak drut.
>
> Tak e geju nie wpychaj nam ciemnoty, gejem sobie b d r b co chcesz ale
> natury i tak nie zakrzyczysz. Prawo doboru naturalnego "Darwina" okre la
> wprost co jest szans gatunku na przetrwanie i na 100% nie s nim "homo".
>
> W ewolucji najwa niejsze s geny, jedynie przekazanie gen w jest
> najwa niejsze. Geny "homo" s z populacji samoistnie usuwane poprzez nie

Zwierzęta homo wychowują dzieci poczytaj o pingwninach, w zoo w usa ,w
berlinie, w tokyo, zabserwowano taki proces. Ponad 500 gatunków jest
homoseksualna, bo bez różnorodności gatunek zginie, dlatego leczy się
homofobie , która jest zaburzeniem psychicznym, bo występują przeciw
naturze, natura wyklucza szkodliwych.

8. Data: 2013-05-29 14:58:54

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 14:23, k...@g...pl pisze:

> najbardziej lubie mulatki - takie szczuplutkie "czekoladki" z duzym biustem a
waskie w talii,

Widzę że Ty nie tylko w upodobaniach muzycznych masz spaczony gust.
Oczywiście to jest mój punkt widzenia. Ale stawiać "czekoladkę" nad nasz
narodowy skarb - szerokobiodrą, piersiasta blondynę?

9. Data: 2013-05-29 15:00:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 13:52, SZEF psr pisze:

> [...]
> populacja straciła olbrzymią ilość istnień.
>
> W latach 50-tych było nas 28% a teraz jest nas na świecie zaledwie 8%!

Pysznie, i to usprawiedliwia wasze wybijanie szyb w oknach homkow, wasze
prześladowana ich na kazdym kroku. Wy Bonaparci świata pojmowanego jako
normalny, bierzecie los przetrwania ludzkiego gatunku w swoje ręce? Nie
widzisz w tym juz nie tylko śmieszności, ale wręcz politowania. Mały
człowieczek który nie wie po co go stworzono i do jakich celów, nagle
postanawia zastąpić Boga, ma się za sędzie, za kreatora.. Ludzie -
opamiętania! Ktos was powołał do egzystencji, to egzystujcie tak żeby
ktoś przez was nie płakał, bo osobiście nie wierzę w wyrozumiałość Św.
Piotra, gdy wam przyjdzie złożyć przed Nim raport z waszego pobytu tu na
ziemi.

10. Data: 2013-05-29 15:07:33

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 14:41, LaL pisze:

> Zwierzęta homo wychowują dzieci poczytaj o pingwninach, w zoo w usa ,w
> berlinie, w tokyo, zabserwowano taki proces.

Szkoda ze o tym w tym zoo nie wiedzą, to był bzdet wymyślony na potrzeby
książki. Po za tym jajo nie jest "potomstwem" tylko "zarodkiem" nie
słyszałem aby geje adoptowali zarodki.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowani
a_zwierz%C4%85t

Podmieniono kamień pingwinom na jajko, które to samiec uznał za swoje. U
pingwinów jajko wysiaduje samiec i jest to zachowanie normalne.

Podaj przykład gdzie pary homo zwierząt wychowały już "dziecko" będące
na tym świecie.

> Ponad 500 gatunków jest
> homoseksualna, bo bez różnorodności gatunek zginie, dlatego leczy się
> homofobie , która jest zaburzeniem psychicznym, bo występują przeciw
> naturze, natura wyklucza szkodliwych.

udowodnij mi ze homo zapewnia róznorodność genetyczną i zapewnia
przetrwanie gatunku.

Glob
Post lajtowy: Kruk.
Tych ludzi trzeba leczyć.