Re: Sterowane Zombi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 29 May 2013 05:23:33 -0700 (PDT)
Subject: Re: Sterowane Zombi
From: k...@g...pl

W dniu środa, 29 maja 2013 13:52:57 UTC+2 użytkownik SZEF psr napisał:

> Oczywiście że to jest obrzydliwe. Było tak przez wiele tysięcy lat i nie
>
> widzę absolutnie żadnego powodu, aby od ostatnich 7 lat nagle zmieniać
>
> normalne ludzkie odczucia a nawet nazwy.
>

> Para małżeńska ma jeden cel, który utrzymuje rodzaj ludzki przy życiu.
>
> Posiadanie potomstwa i to jest najważniejsze dla dalszego istnienia
>
> człowieka.
>

> matematyka jest prosta.
>

> 2+2=4 2 ludzi płodzi 2 dzieci. Dwoje rodziców umiera, dwoje dzieci żyje
>
> dalej.
>

> Czyli jedna kobieta musi mieć przeciętnie 2.1 dziecka aby rodzaj ludzki

> [...]

najbardziej lubie mulatki - takie szczuplutkie "czekoladki" z duzym biustem a waskie
w talii, i teraz mam pytanie czy to tysz jest nieakceptowane przez wyznawcow jedynej
"slusznej i prawdziwej" religii na ziemi. bo wiadomo nie sa do konca czaren, ale
biale tysz nie som... czy jaki gruby i chciwy hierarcha cus w tej sprawie sie
porozumial z panembogiem i wie ze to jest cacy, albo jest be?