Postinor-Duo + Amfetamina

1. Data: 2004-05-21 12:43:31

Temat: Postinor-Duo + Amfetamina
Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pytanie na grupe kieruje od mojej kolezanki. Kilka dni (dokladnie w
poniedzialek z rana) wziela postinor (nawalil jej srodek antykoncepcyjny).
Jest na prawie i ma sporo nauki - postanowila dzis (piatek rano) wspomoc sie
amfetamina, jak wiekszosc ludzi na prawie zreszta. Moim zdaniem zle zrobila
i amfetamina moze zle zadzialac na cale podloze stworzone przez postinor,
ktory zwiekszyl sluz itp. chroniac jajeczko. ALe oczywiscie jestem laikiem w
tych sprawach, czy ktos moglby mi napisac wiecej na ten temat abym mogl
wytlumaczyc kolezance czy tak mozna czy nie mozna. Niech mi tylko nikt nie
prawi moralow ze amfetaminke ma w ogole odstawic bo tego jej nie przetlumacze,
tam tak caly kierunek jedzie by sie uczyc wiedzac o tym ze niezdrowo.

Pozdrawaiam.

2. Data: 2004-05-21 13:05:02

Temat: Re: Postinor-Duo + Amfetamina
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest na prawie i ma sporo nauki - postanowila dzis (piatek rano) wspomoc sie
> amfetamina, jak wiekszosc ludzi na prawie zreszta.

O tempora! O mores!

Tylko pogratulować (narodowi naszemu kochanemu) takich (przyszłych)
prawników.

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

3. Data: 2004-05-21 13:22:05

Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Krzysztof,

Dnia 21 maja 2004 (15:05:02)
Na temat "Postinor-Duo + Amfetamina"
begin message:

> O tempora! O mores!

Napisz cos wiecej, cos co moze jej przemowic do rozsadku, wiem ze jedno i
drugie zle sie prezentuje jesli mowia o prawniku :) Ale czy jest mozliwosc
ze postinor teraz nie zazdiala jak trzeba ?

4. Data: 2004-05-21 14:16:33

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> writes:

> O tempora! O mores!

Wspomaganie sie psychedryna bylo w niektorych kregach studenckich
popularne juz 50 lat temu.

MJ

5. Data: 2004-05-21 14:30:52

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" napisal w wiadomosci

> Wspomaganie sie psychedryna bylo w niektorych kregach studenckich
> popularne juz 50 lat temu.

Jak zwykle w Polsce bywa, oni juz przestali a u nas ludzie maja nowosc.

6. Data: 2004-05-21 14:33:29

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eS_Pe" <e...@P...pl> writes:

> Jak zwykle w Polsce bywa, oni juz przestali a u nas ludzie maja nowosc.

Jacy znow oni? O Polsce mowie, o PRL-u...

MJ

7. Data: 2004-05-21 14:39:38

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" napisal w wiadomosci

> Jacy znow oni? O Polsce mowie, o PRL-u...

No to juz wogole wspolczuje, nie wiem czy wiesz ale studia prawnicze nie
sa jeszcze najtrudniejsze. Jest jeszcze medycyna, biotechnologia... I co oni
mieli by robic? Nie odpowiadaj.

8. Data: 2004-05-21 14:54:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 16:39:38 +0200, eS_Pe wrote:

> No to juz wogole wspolczuje, nie wiem czy wiesz ale studia prawnicze nie
> sa jeszcze najtrudniejsze. Jest jeszcze medycyna, biotechnologia... I co oni
> mieli by robic? Nie odpowiadaj.

Z mojego punktu widzenia jedzenie psychostymulantów na studiach to
jedynie kwestia jakiejś głupiej mody (lansowanej przez kryminalistów
(dilerów znaczy), co wygląda jeszcze straszniej biorąc pod uwagę, że
mówimy to u studentach prawa) i pewnego źle pojętego konformizmu.
Student naćpany amfetaminą nie staje się od tego bardziej inteligentny,
ani bardziej systematyczny; na dłuższą metę może tylko stracić. Cóż z
tego, skoro student wie lepiej...

A jeśli chodzi o moje doświadczenia, to na moim roku może sporadycznie
ktoś łykał nootropil:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

9. Data: 2004-05-21 15:16:03

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tempora! O mores!

nie mowisz chyba powaznie?
Dziwi cie to?
gdzie ty zyjesz?

10. Data: 2004-05-21 15:27:23

Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marek,

Dnia 21 maja 2004 (16:54:30)
> [...]

> (dilerów znaczy), co wygląda jeszcze straszniej biorąc pod uwagę, że
> mówimy to u studentach prawa) i pewnego źle pojętego konformizmu.

Troche odbiega ta dyskusja od tematu, jak zaznczylem nie chodzi mi o to czy
ktos zle robi czy sie wspomaga amfa czy nie, jestem na 4 roku informatyki i
u mnie tez polowa roku przy egzaminach jedzie na wspomaganiu, to samo na
prawie, nie mowiac juz o medycynie. Powiem wiecej - malo jest ludzi ktorzy
by sie utrzymali bez wspomagania.

> Student naćpany amfetaminą nie staje się od tego bardziej inteligentny,

A oczywiscie ze nie, staje sie za to madrzejszy - przyswajanie wiedzy to nie
rozwijenie inteligencji a madrosci.

> ani bardziej systematyczny; na dłuższą metę może tylko stracić. Cóż z
> tego, skoro student wie lepiej...

Nikt nie mowi ze student wie lepiej, w przypadku mojej kolezanki wie ze
narkotyk szkodzi, ale dzieki niemu potrawi przerobic 200 stron prawa karnego
w jeden dzien i zaliczyc na dobra ocene. Co wiecej - dzieki amfie ma
stypendium naukowe ktore pomaga sie jej utrzymac na studiach. Co wiecej daje
korepetycje innym studentom, i niech nikt nie gada glupot ze wiedza po amfie
jest krotkotrwala. A Ci co wypisuja ze takie tego typu narkotyki-wspomagacze
sie stosowalo 50 lat temu to moze i maja racje, pewnie sie stosowalo
oczkolwiek nie znaczy to ze wtedy mozna bylo a teraz nie mozna bylo.
Obudzcie sie - czy Wy na prawde myslicie ze studenci to tacy wpaniali,
dobrzy, siedzacy grzecznie przy ksiazkach i szybko wchlaniajacy wiedze
ludzie ? Jest tak nastane w calej oswiacie, w kregach studenkich ze nie
sposob sobie poradzic z nadmiarem nauki w inny sposob dla coniektorych. Nie
jest to tak jak w USA na ktory wszyscy zerkaja i mowia - "Ci dobrzy i
zdolni, nie biora chemii przy nauce", bo ci mają mniej materialu. Dlaczego
polscy inzynierzy sa tak wysoko cenieni za granica ? Dlaczego polscy lekarze
? Mozna wymieniac w nieskonczonosc, dlatego ze sa modrymi ludzmi, maja tyle
wiedzy ze az za duzo dla wykonywanej pracy. By ja przyswoic trzeba byc
nieprzecietnie zdolnym lub wspomoc sie.

> A jeśli chodzi o moje doświadczenia, to na moim roku może sporadycznie
> ktoś łykał nootropil:)

Jak u mnie, lub tabletki odkrztusinowe ktore juz sa na recepte :) Nei
pamietam jak sie one nazywaly ale wydzielaly w krwi pod wplywem reakcji
chemicznych noradrenaline ktora dziala podobnie jak amfetamina. Nie ma wiec
porownan typu ze jedni sa lepsi bo brali tylko tabletki dostepne w aptece a
inni nielegalna amfetamine. To i to niszczy organizm zarowno jak to i to
pomaga w szybszej nauce. W akzdym razie moje pytaniejest takie czy moze
zajsc ajkas reakcja niekorzystna dla organizmu i dla dzialania Postinoru
przy przyjmowaniu amfetaminy.

Opóznienie menstruacji
!!!!!! Kardiologia, kardiolog - POMOC !!!!!!
Instytut kardioogii w Aninie ?
choroby kobiece
HCV