Postinor - drugi cykl - pytanie

1. Data: 2006-12-27 21:19:05

Temat: Postinor - drugi cykl - pytanie
Od: "Dominika" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, i proszę o radę, bo niepokoję się a wizytę u lekarza mam
dopiero za tydzień.
- W poprzednim cyklu (czyli ok 7-8 tyg. temu) zdarzyła nam się
"awaria" i musiałam zażyć Postinor. Nie wywołał on żadnych
skutków ubocznych, czułam się całkiem normalnie, a miesiączka
pojawiła się dokładnie co do dnia o czasie i była normalna.
- Tymczasem w kolejnym cyklu (obecnym) miesiączka spóźnia mi się
już ok. 10-12 dni. Dwa "apteczne" testy ciążowe zrobione 5 dni temu
dały wynik negatywny (brak ciąży). Ogólnie czuję się dobrze, z
jednym wyjątkiem: mam obolałe, jakby napuchnięte piersi (dlatego
zrobiłam te testy)

Czy to może być taki opóźniony efekt tamtego zażycia Postinoru?
Czy też -skoro wtedy nie było najmniejszych objawó - to może być
objaw czegoś innego (ale czego?)
Czy mogę czekać na wizytę u ginekologa za tydzień, spokojna że nic
złego się nie stanie?

2. Data: 2006-12-28 07:44:18

Temat: Re: Postinor - drugi cykl - pytanie
Od: "lasert" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic sie nie boj, organizm szaleje po postinorze :-))

M.

3. Data: 2006-12-28 07:44:57

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <l...@w...pl> napisał(a):

> Witam, i prosz=EA o rad=EA, bo niepokoj=EA si=EA a wizyt=EA u lekarza mam
> dopiero za tydzie=F1.

nie jestem ginem. Postinor bez watpienia moze na jakis czas pomieszać w
hormonach. Efekty mogą byc rozne: plamienie, przesuniecie miesiaczki/czek.
Wydaje mi sie, ze jest OK, tym bardziej, ze 2 testy daly negatywny wynik.

pozdr.H.

4. Data: 2007-01-15 11:32:18

Od: "Dominika" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> Wydaje mi sie, ze jest OK, tym bardziej, ze 2 testy daly negatywny wynik.

Dzięki za odpowiedzi. A jednak okazuje się że najprostsze
rozwiązania zwykle są prawdziwe - otóż jednak jestem w ciąży,
obecnie 8 tydzień.
Badanie USG (tydzień temu) wykazało, że wszystko jest ok i ciąża
rozwija sie prawidłowo, jest nawet czynność serduszka.
Jednak w kontekście wczesniejszego mojego posta - niepokoi mnie jedna
rzecz - otóż w/w dwa testy ciążowe robiłam, jak się okazuje, w
trzy tygodnie od zapłodnienia! Czemu zatem oba dały negatywny wynik?
Ginekolog zapytany, odpowiedział, że "zdarza się, testy nie są
doskonałe", jednak chodzi mi po głowie myśl, czy przyczyna nie był
jakiś niedobór hormonu... Chociaż wtedy chyba by coś wyszło
nieprawidłowo na USG, prawda?
Sama już nie wiem, wizytę następna mam za dwa tyg, a tu takie
głupie myśli po głowie chodzą, że coś nie tak :((

5. Data: 2007-01-15 11:48:56

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
<ciach>
[...]

wydaje mi się, że twój lekarz miał rację, mogło się również zdarzyć tak, że
zapłodnienie było nieco później i w momencie robienia testów była jeszcze za
mała ilość hormonów w moczu, aby ciąża mogła być wykazana na teście. Je w
sumie też czekam na okres, teścik już jeden zrobiony, ale jedna krecha
niestety :(, moze za wcześnie się pokusiłam na test, a może lada dzień
pojawi się @. Zabaczymy.
Tobie gratuluję a sobie życzę nie dwóch krech.

6. Data: 2007-01-15 14:39:23

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <l...@w...pl> napisał(a):

> Dzi=EAki za odpowiedzi. A jednak okazuje si=EA =BFe najprostsze
> rozwi=B1zania zwykle s=B1 prawdziwe - ot=F3=BF jednak jestem w ci=B1=BFy,
> obecnie 8 tydzie=F1.

gratuluję o ile "chciane", życzę siły i wewnętrznego przekonania, by takim
się stało. Czasami los kieruje nas na dziwne ścieżki, które wychodzą jednak
na dobre :)))

A odnośnie ginów, ich wiedzy i generalnie wiedzy medycznej i poznania
organizmu - ech, lepiej nic nie mowic ;-)))

hania

7. Data: 2007-01-17 11:12:13

Od: " aanitaa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>

> Dzi=EAki za odpowiedzi. A jednak okazuje si=EA =BFe najprostsze
> rozwi=B1zania zwykle s=B1 prawdziwe - ot=F3=BF jednak jestem w ci=B1=BFy,

witam:)
mam podobne zmartwienie,w poprzednim cyklu w 14 dniu dokładnie rówzież miałam
małą awarie :( ,zażyłam angielski odpowiednik postinoru-levonelle one
step,miesiączka pojawiła się "punktualnie" i miała normalny przebieg.Teraz
powinnam dostac okres 19/20 stycznia,2 dni temu miałam uczucie w brzuchu tak
jak przed okresem oraz pojawiło mi się małe palmienie,prawie minimalne,kolor
brązowy i wyglądało to tak jak ostatnie co "wychodzi ze mnie" na końcu każdej
miesiączki.Teraz juz nie mam nic i nawet sie nie czuje tak jak przed
miesiączką.W związku z tym pytanie do Dominiki-czy miałaś coś takiego?
Oraz do reszty grupowiczów czy to jest jakis powód do niepokoju? Sama nie
wiem czy powinnam kupic test czy poczekac jeszcze pare dni az miesiącza
powinna się pojawić,zaczynam sie martwic...z rególy mam bardzo regularny
okres ale wiem,ze po takiej dawce hormonów organizm może szalec
pozdrawiam Anita

8. Data: 2007-01-17 14:25:56

Od: "Dominika" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aanitaa napisał(a):

> [...]
> powinna się pojawić,zaczynam sie martwic...z rególy mam bardzo regularny
> okres ale wiem,ze po takiej dawce hormonów organizm może szalec

Ja nie miałam żadnych plamień, za to inne objawy typu nabrzmiałe
bolesne piersi i ból brzucha były, jak się okazało typowo
ciążowe.
na twoim miejscu poczekałabym na termin i nie martwila się :)
Weź tez pod uwagę, że ja zaszłam w ciążę nie w cyklu z
Postinorem, lecz w następnym :)))

pzdr.

9. Data: 2007-01-17 15:05:54

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <l...@w...pl> napisał(a):

> Weź tez pod uwagę, że ja zaszłam w ciążę nie w cyklu z
> Postinorem, lecz w następnym :)))
>
> pzdr.

no i tym zdaniem mnie trochę uspokoiłaś,bo faktycznie nie policzyłam jak
pisałaś o tygodniach :),troche się zastresowałam bo myslałam,że nie dość,że
postinor nie zadziałał to jeszcze ten okres był "dla zmyły".
Dzięki serdeczne za informacje i równiez pozdrawiam
Anita

Abrazja powietrzna
Zatrzymanie kału
Gdzie jeszcze szukać pomocy? zapalenie kości
[pilne][Warszawa] [crosspost] krew A1 Rh -
Przewlekłe chrząkanie -ból w mostku