Przewlekłe chrząkanie -ból w mostku

1. Data: 2006-12-27 12:12:17

Temat: Przewlekłe chrząkanie -ból w mostku
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam mam problem o który zęby powygryzali sobie już lekarze:

Od marca pojawiło mi sie przewlekłe i dosyć dokuczliwe chrząkanie w gardle
(jakby cos zalegało) ale suche temu towarzyszył często ból w mostku i
niemożność pobrania pełnego oddechu.
Badania krwi nic nie wskazały
gastroskopia nic nie wskazała
4 spirometrie potwierdziły prawidłowość układy oddechowego
Wymaz z gardła wykazał liczne występowanie gronkowca złocistego (antybiotyki -
poprawa, autoszczepionka - powrót kasłania)
Chrzakanie nasila się po jedzeniu i piciu (czyli bezposredni kontakt a
jedzeniem jako czynnikiem drazniącym mechanicznie) leki antyhistaminowe i
wapno nie przynoszą żadnej ulgi

Ból w mostku pojawia mi się nad ranem i trwa potem cały dzień - zastanawiam
się czy to nie twarda leżanka na której śpię i ciągle na nią narzekam a śpię
na brzuchu tylko i wyłącznie inaczej nie potrafię, podłozyłem sobie niedawno
duża poduszke pod cały korpus i czuje lekką poprawę (chrzakanie jest tylko
chwilowe i wyłącznie mokre jakby cos spływało)

Czy ktos z was tak miał? co może powodować chrzakanie? tchawica? tarczyca?
serce? płuca? jeszcze wizyta u kardiologa mi została ale już powoli trace
nadzieję na jakąkolwiek poprawę

2. Data: 2006-12-27 13:37:00

Temat: Re: Przewlekłe chrząkanie -ból w mostku
Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mialem podobne objawy, winnym okazal sie byc refluks
zoladkowo-przelykowy. Wyszlo mi to na gastroskopii. Zestaw 3 lekow i
poprawa byla natychmiastowa.
Podrawiam
Piotrek

3. Data: 2006-12-27 13:45:37

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

> serce? płuca? jeszcze wizyta u kardiologa mi została ale już powoli trace

99% na zaburzenia czynnościowe układu ruchu. Lekarze się na nich nie
znają, stąd te całe zamieszanie. Wspomniane objawy sa wyliczone tu:
http://ctm.home.pl/?a=potencjal . Proponuję skontakować się z
autorem artykułu w celu konsultacji bądź otrzymania namiarów na
fizjoterapeutę lub lekarza przez niego przeszkolonego (zależnie od
lokalizacji).

4. Data: 2007-01-07 17:22:23

Od: l...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

gobo napisał(a):
> [...]
> Mialem podobne objawy, winnym okazal sie byc refluks
> zoladkowo-przelykowy. Wyszlo mi to na gastroskopii. Zestaw 3 lekow i

Jezeli juz jestemy przy refluksie to czy wie ktoś może co można
brać aby zmniejszyć obrzęk gardła i wspomniany właśnie kaszel ?

Skoki cisnienia
Brazowe plamki na skorze
Badania hormonalne kobiet
FSH - czy mozna kupic taniej w Słowacji?
przezierność karkowa