Postrzępione końcówki włosów

1. Data: 2006-04-03 09:27:36

Temat: Postrzępione końcówki włosów
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o rade. Mam długie włosy, ale denerwują mnie strasznie końcówki.
Podetnę i za tydzień znowu to samo, końcówki są cienkie i wystrzępione.
Myślałam, żeby zrobić trwałą na same końcówki. Czy to pomoże i jak to
wygląda? Jaką trwałą najlepiej zrobić? Na grube wałki czy cienkie. Zupełnie
się na tym nie znam. Doradzicie coś?

Anna S.

2. Data: 2006-04-03 12:32:59

Temat: Re: Postrzępione końcówki włosów
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślałam, żeby zrobić trwałą na same końcówki. Czy to pomoże i jak to
> wygląda? Jaką trwałą najlepiej zrobić? Na grube wałki czy cienkie.

Wydaje mi sie, ze trwala juz do konca ci zniszczy te nieszczesne koncowki.
Probowalas moze serum ? Avon ma takie i fructis. Po tym fructisowym moja
fryzjerka byla dosyc zaskoczona stanem moich wlosow, na plus of course:)
Mozna jeszce klasc wiecej maseczki do wlosow wlasnie na koncowki .
=====
annaM

3. Data: 2006-04-03 14:39:37

Od: "scadia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślałam, żeby zrobić trwałą na same końcówki. Czy to pomoże i jak to
> wygląda? Jaką trwałą najlepiej zrobić? Na grube wałki czy cienkie.

Moje włosy (szczególnie po pomysłach fryzjerskich) najlepiej ratuje maska
z Karitą http://glinki.com/?l=64ugut.
Uratowała mnie m in. po eksperymencie z trwałą, kiedy moje włosy
przypominały w dotyku spraną fryzurę Barbie mojej latorośli.
Na końcówki sprawdza się odżywka Farouk (w małych buteleczkach, można ją
kupić w sklepach z art. fryzjerskimi za ok. 10 zł)
----------
tyle wiemy o sobie ile nas sprawdzono
www.obiektywni.pl

4. Data: 2006-04-04 16:51:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 3 kwietnia 2006 11:27
użytkownik Anna Styś, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> wygląda? Jaką trwałą najlepiej zrobić? Na grube wałki czy cienkie.
> Zupełnie się na tym nie znam. Doradzicie coś?

Absolutnie odradzam trwałą na suche i łamliwe końcówki. To będzie
katastrofa, trwała bardzo, bardzo wysusza włosy, efekt będzie odwrotny do
zamierzonego. Jeśli trwała, to tylko na zdrowych, wypielęgnowanych włosach,
wtedy ma to jakiś sens. Poza tym co chciałabyś tą trwałą osiągnąć? Trwała
zawija włosy, wiadomo, i jeśli myślisz o podkręconych końcach, to i tak
przed zrobieniem ondulacji trzeba je ściąć, żeby były równe. Inaczej nikt
Ci nie zacznie robić trwałej na nierównych końcach.
Co na rozdwojone końcówki? Odkrywcza nie będę: ściąć, a potem na końcówki
można używać płynnego jedwabiu (czy jakoś tak - miałam na spróbowanie,
świetna sprawa, naprawdę) lub bardzo dobrej odżywki. Porozdwajane końcówki
nie zlepią się na nowo, nie ma szans. Jeśli włosy są łamliwe i łamią się
nierówno (stąd te wystrzępione końce), to warto zainwestować w jakieś
suplementy, drożdże+skrzyp+pokrzywa lub coś w ten deseń. A farbujesz włosy?
Może od farby są w takim stanie?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

5. Data: 2006-04-04 18:13:16

Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o rade. Mam długie włosy, ale denerwują mnie strasznie końcówki.
> Podetnę i za tydzień znowu to samo, końcówki są cienkie i wystrzępione.

może obcinasz je wystrzępionymi nożyczkami

6. Data: 2006-04-05 06:55:42

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosach,
> wtedy ma to jakiś sens. Poza tym co chciałabyś tą trwałą osiągnąć?

Chciałabym, żeby nie było widać, że są cieńsze.

A farbujesz włosy?
> Może od farby są w takim stanie?

Nie, nie farbuję. Włosy mam słabsze, bo karmię piersią.

Anna S.

7. Data: 2006-04-05 06:56:14

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> może obcinasz je wystrzępionymi nożyczkami

Nie. Już dawno nie obcinałam.

Anna S.

8. Data: 2006-04-07 06:55:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 5 kwietnia 2006 08:55 użytkownik
Anna Styś, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chciałabym, żeby nie było widać, że są cieńsze.

Jeśli są nierówne i połamane, efekt będzie dokładnie odwrotny. Trzeba je
podciąć, może nawet dość znacznie, i dopiero wtedy brać się za trwałą.
Można użyć bardzo grubych wałków, włosy będą wtedy lekko podwinięte, a nie
zrobi się baranek. Zważ jednak, że tam, gdzie sięga trwała, włosy będą
jaśniejsze. Utrwalacz trwałej zawiera wodę utlenioną, trwała rozjaśnia
włosy. W zależności od włosów może do znacznie kontrastować z resztą
fryzury. U mnie kontrast był bardzo duży i czułam się źle (jak w końcu
pojawiły się odrosty, bo miałam trwałą na całych włosach). Rozważ to.
Podobny efekt uzyskać podwijając włosy lokówką. Po trwałej i tak trzeba je
będzie codziennie układać.

> Nie, nie farbuję. Włosy mam słabsze, bo karmię piersią.

Oprócz ewentualnego zabiegu na włosach proponuję zainwestować w suplementy.
To naprawdę działa, widzę po sobie. Włosy silniejsze, lśniące i mniej ich
wypada.

Krusz.

--
Kruszyna