Postulat dla męża

1. Data: 2005-01-25 14:33:10

Temat: Postulat dla męża
Od: "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową

proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....

Ponieważ uznałeś iż cytuję " A co ty tam sprzatasz..."

mnie raczej nie bierz pod uwagę.

Ty lub wy sie wykażcie.

DO CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW NALEŻY:

-zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory magnetofony
monitory klawiatury itp i oczywiści półki

-odkurzanie

-mycie podłogi tam gdzie brudno ZWŁASZCZA w zimie w przedpokoju

-zabezpieczenie podłogi :ścierka, papiery, dywanik itp tam gdzie stawia się
brudne buty

u DZIECI:

-sprzątanie pokoju dzieci: jw. odkurzanie i zbieranie jedzenia z podłogi
oraz tego co jest tym zafajdane

-mycie i konserwacja czyli naprawa zabawek!!

-czystość biurka i dostarczanie kredek i papieru i sprzątanie tego

-dbanie aby dzieci miły się w co ubrać ----PRANIE!!!!!

-jeżeli trzeba prasowanie

-na każdy dzień ok 2-3 zmian ubranek musi być w pogotowiu

-dbanie aby dzieci miały w czym iść na spacer następnego dnia - zazwyczaj
się bardzo brudzą na spacerze

-czyszczenie ich butów raczej codziennie

w ŁAZIENCE:

- każdy myje po sobie wannę!!

- każdy myje po sobie umywalkę jak ją zabrudzi

- każdy wyciera po sobie podłogę i suszy dywanik

- każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!

- ręcznik należy prać sobie co 1-2 tygodnie inaczej zaśmierdnie i
zgnije!!!!!

- wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie lufcika
czyli okienka)

- zastanowienie gdzie poumieszczać potrzebne przedmioty łazienkowe których
nie ma gdzie postawić (szmatki i leki proszki itp)

- suszenie wszyskich szmatek wykorzystanych do sprzątania!!!!!

- myci podłogi dokładne we wszystkich zakamarkach także za pralką gdzi
gromadzą sie tony kurzu

pod wanną (takie dokładne 1 raz na tydzień)

- sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

- czasami mycie tego kosza

- mycie lustra i wszystkich półeczek!!!!

- 1 raz na 2 tygodnie mycie glazury!!!!

- dbanie o to by przy wannie nie zrobił się grzyb - ew. trzeba zastosować
zgodnie z instrukcją środek przeciw grzybowi

- codziennie osuszanie brzegów wanny

PRANIE:

- pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć pojemnik na
proszek

inaczej zaczyna śmierdzieć

- dbanie o to aby był proszek : do białego, do kolorów , dla dzieci, płyn do
wełny i polarów

- nie wolno przechowywać prania w pralce

-NALEŻY ROBIĆ CONAJMNIEJ JEDNO PRANIE DZIENNIE BO TWORZY SIĘ ZATOR

- zmyślne i sprytne rozmieszczanie prania w domu na noc stojak z mokrymi
rzeczami może stać w dużym w wekchendy w małym pokoju

KUCHNIA:

- zmywanie conajmniej po sobie naczyń i garnków i wszystkiego po małych
dzieciach

- mycie desek do krojenia

- mycie kuchenki

- codzienne mycie zlewu najlepiej płynem lub proszkem bakteriobujczym np: z
chlorem

- przetykanie zlewu, czyszczenie sitek ( tych czerwonych tam gdzie odpływy)

- sprzątanie blatów KONIECZNIE przed nocą po kolacji tak aby śniadanie dało
sie zrobić szybko i czysto

- wyrzucanie puszek, kartonów i butelek po napojach

- czyszczenie piekarnika po tych co tam pieką (teraz to wasze obowiązki)

- dbanie o czystość ścierek i fartuszków zawsze muszą być conajmniej 2
ścierki i fartuch

- suszenie ścierek często się moczą przy ścieraniu

- dbanie aby szafka pod zlewem była sucha!!! - już odkleja się laminat

-dbanie o czystość podłogi w kuchni zamiatanie i podnoszenie resztek
jedzenia - jeżeli się tego nie robi kilka razy dziennie to jedzenie na
trwałe przykleja się do podłogi i jest nie do odmycia!!!

- 1 raz na 2 tygodnie mycie glazury!!!!

- przynoszenie wody

- wyrzucanie śmieci mycie kubła i miejsca gdzie kubeł stoi , zmiana worków

PRZEDPOKÓJ:

- dbanie o czystość szafki na buty

- spryskiwanie specjalnym dezodorantem do butów -wnętrza obuwia domowników
bo tego sami nie robią i ich buty śmierdzą

- dbanie aby nikt nie chodził w butach po domu - to będzie dla was wielkie
utrudnienie przy sprzątaniu- chodzi o to że piach roznosi się po pokojach -
DLATEGO LEPIEJ GDY KAŻDY KTO PRZYJDZIE ZAMIATAŁ PIACH I KTÓRY WNIÓSŁ NA
BUTACH

- jeżeli czyjaś kurtka jet mokra to suszenie jej

- jeżeli zmienia się pora roku sprawdzanie czy w pudłach na pawlaczu lub w
piwnicy są ubrania dla całej rodziny na daną porę roku --- buty --
kurtki --- czapki -- szaliki --- RĘKAWICZKI -- dzieci muszą mieć po ok 4 par
rękawiczek - 2 nieprzemakalne!!!

- konserwacja odurzacza ciągle coś tam trzeba skleić naprawić

--oczywiście cały pojemnik na wodę od niego trzeba myć po odkurzaniu i
lepiej trzymać go na balkonie bo inaczej zaczyna po 1 dniu śmierdzieć

WC:

- pilnowanie aby każdy wycierał po sobie deskę jak zasika

- pilnowanie aby był płyn do mycia WC

- aby były te koszyczki do zawiesznia w muszli klozetowej

- papier

- opróżnianie kosza na śmieci w WC

- dopilnowanie tego kto tam robi remont aby była tam odpowiednia ilość
miejsc na ustawienie różnych środków czyszczących i APTECZKA

- mycie podłogi w WC i co jakiś czas ścian i drzwi (aby nie gromadziła się
tam nadmierna ilość bakteri które wynosimy z kibla na rękach)

- pilnowanie aby wszyscy myli ręce po wyjściu z WC

POŚCIEL NASZA I DZIECI:

- conajmniej 1 raz wm cu zmienić czyli wyprać i założyć bo nie mamy na
zmianę

- u dzieci często zmieniać u Jasia 1 raz na tydzień u Grzesia prześćieradło
co drugi dzień - zawsze je upaprze

DYWANY:

-trzepać lub odkurzać prać pianką 1 raz na 2 mce

DUŻY POKÓJ:

-ponieważ jest tam stół: ZMIATANIE POD STOŁEM po każdym posiłku

- zmywanie ceraty po kożdym posiłku

- wynoszenie i przynoszenie naczyń

- mycie blacika i siedzonka Dzidzi

- dbanie aby miał czyste śliniaczki

- pilnowanie aby wszyscy myli ręce przed jedzeniem i wyjściu z WC

- porządek w kasetach i płytach

- spróbuj namówić jakiegoś faceta aby zrobił półki lub komuś ukradł

PODLEWANIE ROŚLIN

u TOMKA:

za wszystko odpowiada Tomek - wykonuje sprzątanie raz na tydzień

- podlewanie kwiatków

-zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory magnetofony
monitory klawiatury itp i oczywiści półki

- odkurzanie

- mycie podłogi

- mycie naczyń ni egromadzenie zasyfionych

- zmienia pościel co 1 mc i ręczniki najdalej co 2tyg

- sam robi sobie pranie i sam je suszy i sam prasuje

+ Tomka dotychczasowe obowiązki - często się miga trzeba dopilnować i jak
się nie dopilnuje zrobić samemu

co jest wkurzające i nie nastroi Cię pozytywnie do niczego

- przynoszenie wody oligoceńskiej--------- codziennie --1x 5l

- wyrzucanie śmieci mycie kubła i miejsca gdzie kubeł stoi , zmiana
worków ---codziennie

- lustro w łazience ------1 raz w tyg. środa

- kibel w środy - nad i pod deską i wewnątrz i z tyłu i nadole

NAPRAWY BIERZĄCE:

- pozszywać pokrowiec na materac Jasia

- pozszywać naszą pościel

- zaszyć Jasia kalesony

- naprawić kibel

- zrobić półki w kuchni

- porządne chaczyki na ścierki w kuchni

- chaczyki na fartuszki może za drzwiami w kuchni

- zbudować szafę z półkami dla nas na ciuchy

- półki na książki x 2

- pomalować progi

- umyć duże drzwi i od kuchni i łazienki i kibla

- uszczelnić przy zlewie

- kupić Dzidzi ortalionowe rękawiczki i kurtkę

- wazelinę lub krem na mróz

- pistolet na klej

- PRZESTAWIĆ TELEFON jak sądzę trzeba wykonać pókę(może nad skanerem)

CO DWA (2) miesiące zgodnie z zaleceniami alergologa:

- wyprać dywany i tapicerkę ALERTEXEM

- co dwa miesiące prać ubrania z alertexem 2 nakrętki do proszku do prania

- aby wyprać wszystko włącznie z zasłonami , kołdrami, pościelą, ubrankami i
kocami potrzeba 3 bulelki ( dwie mi nie wystarczyły i te dwie paczki co leżą
zasypane śniegiem na balkonie trzeba wyprać jak zakupisz płyn)

jedna but 20 zł

- zdaje się że trzeba spryskać co tydzień doraźnie zasłony i tapicerkę

POZATYM OCZYWIŚCIE ZAKUPY

Ja postaram się gotować jak będzie co .

Możesz zgłaszać chęć zjedzenia danej potrawy.

Na spacery z dziećmi wychodzę ja więc spoko...

i ja daję im jeść więc oto spoko.

I JAK TO WSZYSTKO ZROBICIE (TY I CI CO ICH NAMÓWISZ DO POMOCY) TO MUSICIE
BYĆ MILI DLA POZOSTAŁYCH DOMOWNIKÓW BO BĘDĄ MÓWILI ŻE JESTEŚCI WREDNI A I
TAK WAS NIE DOCENIĄ

JEŻELI NIE BĘDZIECIE TEGO ROBIĆ TO ZAROŚNIECIE BRUDEM I PRZYJEDZIE MILICJA I
ZABIORĄ DZIECI DO POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO I ZABIORĄ WAM PRAWA RODZICIELSKIE

ALE JAK NIE BĘDZIECIE TEGO WSZYSTKIEGO ROBIĆ TO I TAK DZIECI ZACHORUJĄ Z
BRUDU I PÓJDĄ DO SZPITALA

A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC DZIECI TO WSADZĄ WAS DO WIĘZIENIA ZA
ZNĘCANIE ... I

I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ

A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE WIĘC LEPIEJ
RÓBCIE TO SAMI
I POPROSTU ODWIEDZAJCIE PSYCHIATRĘ

POWODZENIA KOCHANIE

ZACZYNAM PRACĘ

2. Data: 2005-01-25 14:47:10

Temat: Re: Postulat dla męża
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message

> Cieszę się, że nie jestem tym mężem..... ;)

A co? Lepiej być tą żoną?
Anka

3. Data: 2005-01-25 14:52:03

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową
>
> proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....

Cieszę się, że nie jestem tym mężem..... ;)

Monika
http://idiomka.blog.pl

4. Data: 2005-01-25 14:53:20

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Cieszę się, że nie jestem tym mężem..... ;)

A ja, o ile dobrze odczytałam treść i intencje, cieszę się, że się kobieta
zebrała i napisała.

Pozdrawiam
H. (kawałek o półkach był rewelacyjny :), ale pasywnej agresji nie popieram)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

5. Data: 2005-01-25 14:54:43

Od: "Elma" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową
>
> proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....

Ubawiłam się setnie....Dobre.
Prawie jak bym do swojego męża pisała.

Elma

6. Data: 2005-01-25 15:02:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> wrote in message
> [...]
>
> proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....
>
> Ponieważ uznałeś iż cytuję " A co ty tam sprzatasz..."

a co danaosoba bedzie robic w takim domu?
acha, straaaasznie rzadko pierze recznik tzn maja
prac. ja bym sie w takowy nigdy w zyciu nie wytarla.

iwon(k)a

7. Data: 2005-01-25 15:03:00

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> A co? Lepiej być tą żoną?

Korciło mnie, żeby napisać coś w podobnym klimacie, jak poprzedni post, ale
skoro nie wiesz, jak zinterpretować ten zbiór znaków: ;) nie będę ryzykować
:D

Nawiasem mówiąc i już bez mrugania okiem - cieszę się, że jestem sobą, a nie
tym mężem.

Monika
http://idiomka.blog.pl

8. Data: 2005-01-25 15:14:19

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową

[ciach] nudy

i zieeefff.

Nie wiem czy to nie jakieś ctrl+c, ctrl+v więc sie tylko krótko odniosę.

W wielu ofertach sprzedaży samochodów tez jako luksusowy dodatek podają
lampkę w suficie, czy licznik dziennego przebiegu.

Na podobnej zasadzie ta lista jest skonstruowana.

Może by sie autorka pofatygowala i jesza tak bardziej na czas to
przeliczyła - na przyklad tą wielce wymagającą czynnośc "wietrzenie aby nie
powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie lufcika czyli okienka)"

A moze ja intencji nie zrozumiałem... opieprzam sie w pracy i mi mózg
więdnie.

brow(J)arek pozdrawia

9. Data: 2005-01-25 15:20:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Może by sie autorka pofatygowala i jesza tak bardziej
> na czas to przeliczyła - na przyklad tą wielce wymagającą
> czynnośc "wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!!
> (otwieranie lufcika czyli okienka)"

Te trzy czy cztery bardziej wymagające pominąłeś tak przez zupełny
przypadek? ;) A serio - czasem by człowiek wolał przerzucić ze dwie tony
węgla niż musieć stale pamiętać o gazylionie dupereli, z których każda
wymaga ot, wspięcia się na palce i przekręcenia klamki, ale wszystkie razem
dają zajęcie 36 godzin na dobę. A kto nie doświadczył na własnej skórze
postawy "ja zarabiam pieniądze, reszta to twój problem"[1], może faktycznie
mieć kłopot z wyobrażeniem sobie, jak to daje w kość.

> [...]opieprzam sie w pracy [...]

Ale zarabiasz pieniądze! :)

[1] Nie sugeruję, że autorka wątku akurat tak. Ale parę razy się zetknęłam.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

10. Data: 2005-01-25 15:32:46

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ct5o59$2lt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> węgla niż musieć stale pamiętać o gazylionie dupereli, z których każda
> wymaga ot, wspięcia się na palce i przekręcenia klamki, ale wszystkie

No to kiedy jakis prosty teścik zaplanujemy (miast 2 ton węgla może jeszcze
byc wymiana wydechu w samochodzie, kafelkowanie jakieś).

Problem o ktorym piszesz to zgnuśnienie. Wielu z nas woli zrobić coś dużego,
a raz, a nie pierniczyć się z drobiazgiem od rana do nocy. Człowiek wpada w
otepienie które prowadzi do tego, ze robi coraz mniej i jest coraz bardziej
zmęczony. Plan... plan trzeba mieć.

>A kto nie doświadczył na własnej skórze
> postawy "ja zarabiam pieniądze, reszta to twój problem"[1], może
faktycznie
> mieć kłopot z wyobrażeniem sobie, jak to daje w kość.

Oczywiście przyjmujemy zgodnie to ulubione założenie, że to faceci zarabiaja
pieniądze leżąc, a problemy zostawiają kobitkom.

> Ale zarabiasz pieniądze! :)

Za mało jak za takie opieprzanie ;)

Wiesz w wielu tych utyskiwaniach (kobiecych) główny problem jaki odnajduje
to cyklicznośc pewnych spraw typu "dopiero co posprzątałam przed południe, a
tu już dzieciak rozwydrzony i ten leń mąż co tylko się opieprza w robocie
znowu mi nabalaganili". No niestety tak to juz jest. Ja tez ledwie zalatwię
jednego kontrahenta, a tu juz następny dzwoni (albo i w trakcie) - no nic
tylko sobie w leb strzelić. A moglem byc artystą lub sportowcem albo chociaz
hippisem i wieść taki ciekawy żywot...

brow(J)arek pozdrawia (coraz bardziej zmeczony tym opieprzaniem się)

Ciekawy serwis kulturalny !
jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
prawo matki do małego dziecka
Re: rozwód a dzieci
Wybór Zofii - niedziela 22:25 TVP1