Re: Postulat o krągłych łydeczkach

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 4 Jan 2011 13:27:45 +0100

Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:12:49 +0100, Vilar napisał(a):

> Pozwólcie sobie na dbanie o siebie i na wielką radochę z tym związaną.
> I pozwólcie nam cieszyć się zadbanymi mężczyznami.

Byle nie przeperfumowanymi, ulizanymi picusiami-glancusiami.

Mój ideał: z zamiłowania - woda, mydło, prysznic dwa razy dziennie, zwykła
dobra polska woda kolońska, codziennie czysta koszula, fryzjer co dwa
tygodnie; z przymusu - krem jakiś na twarz, acz to już niechętnie, więc
zmuszam, bo zima jest. Żadnych metroseksualnych dziwactw w ubraniu - na
dzień dżinsy i sweter, na wieczór obowiązkowo garnitur i biała koszula.
Jak skromny, to niezadbany?