Postulat o krągłych łydeczkach

1. Data: 2011-01-04 12:12:49

Temat: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam sobie wczoraj wieczorem film, którego akcja miała miejsce w
XVII-XVIII wieku i tak mi przyszło do głowy, że zabranie Panom tego całego
radosnego puszenia się, tych gaci krótkich, tego porównywania, który ma
krąglejsze łydki, to w sumie zabranie wam wielkie zabawy.

Idąc dalej, mężczyzna pachnący: koniem, potem i alkoholem, to jakiś
robotniczy, plebejski i socjalistyczny wymysł, godzien facetów oderwanych od
pola i traktora.

Dlatego postuluję: Panowie, nie dajcie robić się w bambuko. Bawcie się razem
z nami !
Pozwólcie sobie na dbanie o siebie i na wielką radochę z tym związaną.
I pozwólcie nam cieszyć się zadbanymi mężczyznami.

MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2011-01-04 12:15:23

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idąc dalej, mężczyzna pachnący: koniem, potem i alkoholem, to jakiś
> robotniczy, plebejski i socjalistyczny wymysł, godzien facetów oderwanych
> od pola i traktora.

Co masz do facetów pracujących na traktorach na roli?

3. Data: 2011-01-04 12:22:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Co masz do facetów pracujących na traktorach na roli?

Veroniko, nie bądź taka dosłowna (nie jesteś przecież głupiutką kobietką).

Każdy z nas od czasu do czasu jedzie....
potem, koniem, czy innymi zapachami.

MK

4. Data: 2011-01-04 12:27:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:12:49 +0100, Vilar napisał(a):

> Pozwólcie sobie na dbanie o siebie i na wielką radochę z tym związaną.
> I pozwólcie nam cieszyć się zadbanymi mężczyznami.

Byle nie przeperfumowanymi, ulizanymi picusiami-glancusiami.

Mój ideał: z zamiłowania - woda, mydło, prysznic dwa razy dziennie, zwykła
dobra polska woda kolońska, codziennie czysta koszula, fryzjer co dwa
tygodnie; z przymusu - krem jakiś na twarz, acz to już niechętnie, więc
zmuszam, bo zima jest. Żadnych metroseksualnych dziwactw w ubraniu - na
dzień dżinsy i sweter, na wieczór obowiązkowo garnitur i biała koszula.
Jak skromny, to niezadbany?

5. Data: 2011-01-04 12:29:08

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Veroniko, nie bądź taka dosłowna (nie jesteś przecież głupiutką kobietką).
>
> Każdy z nas od czasu do czasu jedzie....

Aha.
Na szczęście nie każdy jedzie na kompletnym oderwaniu od rzeczywistości.
Bo o żarciu owoców i warzywek mogłabyś jedynie pomarzyć.
To w skrócie.

6. Data: 2011-01-04 12:31:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmuszam, bo zima jest. Żadnych metroseksualnych dziwactw w ubraniu - na
> dzień dżinsy i sweter, na wieczór obowiązkowo garnitur i biała koszula.

No właśnie namawiałabym Panów do zrzucenia tego gorsetu skromności.
Tzn. żeby odczarować pewną sferę, bo dotarło do mnie, że nie zawsze była
"zaczarowana".

Ale oczywiście, co kto lubi.
Też lubię prostotę (akurat).

MK

7. Data: 2011-01-04 12:38:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> [...]
> Widzisz, maniery u mezczyzn sa nierozerwalnie zwiazane poczuciem estetyki
> i piekna.
> Zeby zagluszyc to poczucie nalezy niestety zrezygnowac z czesci manier, a
> czasem nawet trzezwosci. Rezygnacja z higieny jest chyba bardziej
> nieswiadomym mechanizmem obronnym psychiki niz celowym zaniebaniem, a
> jesli juz uswiadomionym to wtedy wylacznie dlogotrwale wymuszanym
> nawykiem.
> Jednak powinnas dostrzec tez dobre strony tego mechanizmu, poniewaz z
> twoja buzia i figura zaden lalus raczej ci nie grozi ;)

Paszoł won.... Brzydalu.

MK

8. Data: 2011-01-04 12:49:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> radosnego puszenia się, tych gaci krótkich, tego porównywania, który ma
> krąglejsze łydki, to w sumie zabranie wam wielkie zabawy.

A po co ja na tym kurna rowerze?

> Idąc dalej, mężczyzna pachnący: koniem, potem i alkoholem, to jakiś
> robotniczy, plebejski i socjalistyczny wymysł, godzien facetów oderwanych
> od pola i traktora.

Egzaktli.

> [...]
> Pozwólcie sobie na dbanie o siebie i na wielką radochę z tym związaną.
> I pozwólcie nam cieszyć się zadbanymi mężczyznami.

Znaczy kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp? Fuj! Jestes pewna, ze
chcesz, zeby wszyscy byli metro, albo i pede?

9. Data: 2011-01-04 12:55:54

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Znaczy kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp? Fuj! Jestes pewna, ze
> chcesz, zeby wszyscy byli metro, albo i pede?

Wystarczą rajstopki!

Qra
--
limitowana

10. Data: 2011-01-04 12:56:56

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> całego radosnego puszenia się, tych gaci krótkich, tego porównywania,
> który ma krąglejsze łydki, to w sumie zabranie wam wielkie zabawy.

Cóż tak Tobą wstrząsło?

Qra
--
limitowana

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu