DO AISZY - TEMAT KOCI...

1. Data: 2011-01-04 14:36:20

Temat: DO AISZY - TEMAT KOCI...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrobnienia zależą od tego, skąd pochodzi używajacy ich obieżywatel -
globtrotuar:

KOT - kocik, kociuś - Wielkopolska.

KIT - kitek, kiciuś - Małopolska (także Wschodnia).

2. Data: 2011-01-04 15:04:56

Temat: Re: DO AISZY - TEMAT KOCI...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:36, Panslavista pisze:

> KIT - kitek, kiciuś - Małopolska (także Wschodnia).

No i wszystko jasne - brakowało mi rdzenia :)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2011-01-04 15:25:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> No i wszystko jasne - brakowało mi rdzenia :)

Znasz ukraiński (bojkowski, łemkowski)?

4. Data: 2011-01-04 15:31:42

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 16:25, Panslavista pisze:

> Znasz ukraiński (bojkowski, łemkowski)?

Niestety nie.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2011-01-04 15:44:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Niestety nie.

Hm, a kiedyś wymieniałaś uwagi na temat używanych przeze mnie nazw z Galicji
z jakąś grupowiczką...

6. Data: 2011-01-04 16:26:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 16:44, Panslavista pisze:

> Hm, a kiedyś wymieniałaś uwagi na temat używanych przeze mnie nazw z Galicji
> z jakąś grupowiczką...

Nie pamiętam, ale różnorodność językowa w naszym rzekomo jednolitym
kraju mnie też interesuje.

--
Pozdrawiam - Aicha

Postulat o krągłych łydeczkach
Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.