Re: Poszukiwane leki

From: A...@s...ca (Aleksander)
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Poszukiwane leki
Date: 29 Dec 2002 19:48:00 +0100

Losec jest w ofercie Cefarmu i Prospera. Produkuje Astra. Popros w aptece
zeby Ci zmowili.

Jestem troche zdziwiony ze jest zapisany dziecku (sam biore 20 mg) bo we
wskazaniach napisano: Choroba wrzodowa zoladka i dwunastnicy, refluksowe
zapalenie przelyku, objawowy refluks zoladkowo-przelykowy, zespól
Zolinger-Ellisona.

Co do Coordninax-u to tez w ofercia ma Prosper:

Lek stosowany jest w leczeniu zarzucania tresci trawionego pokarmu z zoladka
do przelyku, u niemowlat czesto powtarzajacych sie ulewan pokarmu po
jedzeniu lub wymiotów, gdy prawidlowe odzywianie i wlasciwa pozycja dziecka
nie zapobiegaja tym stanom.
Stosowany jest równiez w leczeniu takich dolegliwosci, jak: uczucie pelnosci
po spozyciu posilku, wzdecia, brak apetytu, nudnosci, wymioty, odbijanie
sie, oraz jako lek wzmacniajacy kurczliwosc miesniowa jelita grubego przy
leczeniu przewleklego zaparcia.

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwnikowków i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla
alergików, diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz
www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja