Poszukiwane leki

następny post »
Data: 2002-12-29 18:18:39
Temat: Poszukiwane leki
Od: "Justynka" <j...@o...pl>

Witam Szanownych Grupowiczów !

Może ktoś jest zorientowany w dystrybucji leków na polskim rynku, dokładnie
chodzi mi o Losec 10mg x 14 tbl. (mups) i
Coordinax zawiesinę. We wszystkich aptekach w Poznaniu i na Śląsku nie można
tego dostać, w hurtowaniach też nie bardzo potrafią pomóc ( lub im się nie
chce).

Leki te są potrzebne dla czteroletniego dziecka, i wydaje mi się, że w
aptece powinni dać jakieś odpowiedniki tychże lekarstw. Jestem pośrednikiem
w sprawie no i niestety laikiem, dlatego Was proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Justa