Re: Poszukiwany KIEROWNIK APTEKI w Słupsku

1. Data: 2005-07-16 14:35:41

Temat: Re: Poszukiwany KIEROWNIK APTEKI w Słupsku
Od: n...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

A ile dajesz KASY ??

> Poszukujemy mgr farm. na stanowisko kierownika apteki.
> Oferujemy mieszkanie w Ustce (2 pokoje)
>
> Bliższe informacje:
> 059-8145395 w godz. 8:00 - 20:00
> ew. 059-8147447 (dom)
>
> --
> Gina

-------------
Dzwonki polifoniczne za 4 zl!!! Zmien dzwonek na wakacje.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2005-07-17 07:10:41

Temat: Re: Re: Poszukiwany KIEROWNIK APTEKI w Słupsku
Od: Gina <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...fm schrieb in im Newsbeitrag
>A ile dajesz KASY ??

Kasę daje właścicielka :-) - napisałam, że szczegółów można się dowiedzieć
dzwoniąc do niej.
Mogę powiedzieć jedynie tyle, że poprzednia pani kierownik zarabiała
przyzwoicie (niestety zmarła niedawno po bardzo krótkiej, ale ciężkiej
chorobie)

--
Gina

Poszukiwany KIEROWNIK APTEKI w Słupsku