Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie

41. Data: 2006-12-28 16:22:38

Temat: Re: Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-28 17:08:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> A niby dlaczego mam się obrazić? ;)

Ale uwierz, nie chcesz wygladac na co dzien jak laska z DDRowskiego
pornola.
Ja serio dzis miła jestem i życzliwa, a nie wredna jak zwykle ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

42. Data: 2006-12-28 16:24:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-28 17:17:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> Toć wiem ;-)

>[ja do pasa miałam sto lat temu, ale po porodzie zaczęłam tak "łysieć", że
> siłą rzeczy musiałam ściąć]

Każdy kiedyś miał... I się cieszę, że mój okres był za młodu, a nie teraz,
choć jak musiałam ściąc to sobie popłakałam.

43. Data: 2006-12-28 16:33:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> A niby dlaczego mam się obrazić? ;)

No, ze tak dosadnie okresliłam. Ja bym Cie widziała wlasnie w takiej
fryzurce do brody, a fryzura podobna do tej która ma Danuta Stenka?

--

Gosia

44. Data: 2006-12-28 19:01:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Każdy kiedyś miał...

Ja nie miałam, to i powodu do płaczu mniej więcej ;-).

Pozdrawiam
Ewa

45. Data: 2006-12-28 20:26:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Ale uwierz, nie chcesz wygladac na co dzien jak laska z DDRowskiego
> pornola.

No dobra lurk mode off.
Nie chcesz Elske. Uwierz koleżankom z internetu.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

46. Data: 2006-12-28 20:48:57

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Hmm, ja na Chylonię mam 8 km;-)co to za fryzjerka?

Tam są dwie takie, co siadasz i mówisz "Ma być dobrze" i reszta Cie nie
interesuje. Innych opcji typu "pani mi tutaj krócej a tutaj dłużej" nie
próbowałam.

Eulalka

47. Data: 2006-12-28 21:56:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No dobra lurk mode off.

Rany boskie, Siwa na pru! Będzie wojna. Albo inny koniec świata.

(To nie może być prawda, powiedzcie, że zapalenie krtani mi się na mózg
rzuciło, w końcu blisko jedno drugiego, i mam halucynacje.) ;->>

--
JoP

48. Data: 2006-12-28 21:59:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-28 22:56:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto słowa:

> Rany boskie, Siwa na pru! Będzie wojna. Albo inny koniec świata.
>
> (To nie może być prawda, powiedzcie, że zapalenie krtani mi się na mózg
> rzuciło, w końcu blisko jedno drugiego, i mam halucynacje.) ;->>

Ej, nie pierwszy raz siwa sie tu ujawnia ;)

49. Data: 2006-12-28 22:04:31

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en1erm$p7m$1@nemesis.news.tpi.pl>
Jolanta Pers <j...@u...com.pl> pisze:

> Rany boskie, Siwa na pru! Będzie wojna. Albo inny koniec świata.
> (To nie może być prawda, powiedzcie, że zapalenie krtani mi się na
> mózg rzuciło, w końcu blisko jedno drugiego, i mam halucynacje.) ;->>

Przecież ona tu już bywała i to nawet aktywnie.
Bodajże a propos depilacji brazylijskiej, ale głowy nie dam.

--
Nixe

50. Data: 2006-12-28 22:11:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Ej, nie pierwszy raz siwa sie tu ujawnia ;)

No, aż tak uważnie nie czytuję pru (obecnie). ;-)

--
JoP

Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
makijaż ślubny -