Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie

51. Data: 2006-12-28 22:16:58

Temat: Re: Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-28 23:11:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
>
> No, aż tak uważnie nie czytuję pru (obecnie). ;-)

Ale siwa tu od poczatkow tej grupy niemalże. Wiem, trudno uwierzyc ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

52. Data: 2006-12-28 22:41:51

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 28 Dec 2006 22:56:46 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@u...com.pl> i powiedziała:

> Rany boskie, Siwa na pru! Będzie wojna. Albo inny koniec świata.

A bo to siwa nie może być piękną a światową kobietą?

Zuzanka (na perfumie zna się bardziej niż ja)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

53. Data: 2006-12-28 22:44:21

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Ale siwa tu od poczatkow tej grupy niemalże. Wiem, trudno uwierzyc ;)

Zołzy ;)
Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

54. Data: 2006-12-28 22:46:21

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@u...com.pl> napisał(a):

> Rany boskie, Siwa na pru! Będzie wojna. Albo inny koniec świata.

Moja droga... Z moją urodą to ja tu sobie z wyższością z okienka w
mojej wieży spoglądam ;)
Ja szmaciarz jestem, ale z klasą, jak sobie bojówki upatrzyłam to na
allegrze poniżej 255 nie schodzą.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

55. Data: 2006-12-29 08:00:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnep8i1f.kiv.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> A bo to siwa nie może być piękną a światową kobietą?

No, mnie się zawsze wydaało, że Siwa jest naturalnie piękną kobietą, której
korzystanie z pru niepotrzebne. ;-P

--
JoP

56. Data: 2006-12-29 14:53:29

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> No dobra lurk mode off.
> Nie chcesz Elske. Uwierz koleżankom z internetu.

No dobra, załóżmy, ze jestem otwarta na propozycje. Jakieś pomysły?

--
Elske
z pracy

57. Data: 2006-12-29 15:14:17

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 15:53:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> No dobra, załóżmy, ze jestem otwarta na propozycje. Jakieś pomysły?

Widze grzywke.
Widze włosy max do ramion.
Widze włosy wycieniowane.
Widze włosy _proste_, zadnych tanich loczkow, jedynie delikatne fale na
jakies okazje, lub modne loki w nieładzie, znaczy delikatne, i kazde roznej
grubosci i faktury.

58. Data: 2006-12-29 15:25:02

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Widze grzywke.

Z grzywką i krótszymi włosami naraz jest kiepsko. Z przodu wygląda
fajnie, ale ja mam taki sobie profil:
http://www.elske.freehost.pl/2006/06czerwiec/photo34
.html
Jak mam krótsze i grzywkę to wyłazi mi podbródek i wyglądam jak stara baba.

> [...]
> jakies okazje, lub modne loki w nieładzie, znaczy delikatne, i kazde roznej

O z tymi lokami to mi się pomysł podoba - pytanie czy to można jakoś "na
trwałe", tzn. czy mogę np. zrobić delikatną trwałą i włosy nawijać na
wałki? Bo bez utrwalenia to po pół godzinie będę miała włosy jak druty :/.

--
Elske
z pracy

59. Data: 2006-12-29 15:47:00

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:25:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Z grzywką i krótszymi włosami naraz jest kiepsko. Z przodu wygląda
> fajnie, ale ja mam taki sobie profil:

Gęsta grzywka, dużo gęstsza niż na zdjęciu.

> Jak mam krótsze i grzywkę to wyłazi mi podbródek i wyglądam jak stara baba.

Nie wiem czy nie przesadzasz.
Ale to specjalista lepiej oceni :)

> O z tymi lokami to mi się pomysł podoba - pytanie czy to można jakoś "na
> trwałe", tzn. czy mogę np. zrobić delikatną trwałą i włosy nawijać na
> wałki? Bo bez utrwalenia to po pół godzinie będę miała włosy jak druty :/.

Nie jestem fanką trwałej, to rzadko wyglada dobrze. I jest kłopotliwe przy
odrastaniu włosów. Zostaw sobie te loki na jakies okazje :)
Co do utrwalenia - zrezygnuj z normalnych lakierów, bo będziesz wygladac
jak na tym zdjęciu wczorajszym - niezdrowo, i jak pudel. lepsze sa tzw
suche lakiery - z profesjonalnych fryzjerskich linii (ale tu rozeznanie mam
małe). No i ten lakier rozpylac od razu przy pomocy silnego powietrza z
suszarki - duzo naturalniej to wyglada.
A poza tym przy krótszych włosach, i dobrze wycieniowanych, one nie beda
takie ciezkie, i nie beda sie prostowac natychmiast.

60. Data: 2006-12-29 15:53:08

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Nie wiem czy nie przesadzasz.
> Ale to specjalista lepiej oceni :)

Boję się, że nie oceni - to znaczy dobry pewnie by ocenił, ale ja mam
pecha do fryzjerów i raczej już nigdy nie wypowiem kwestii w stylu
"proszę pani chcę coś nowego i modnego niech mi pani coś dobierze". Brrr :(.

> Nie jestem fanką trwałej, to rzadko wyglada dobrze. I jest kłopotliwe przy
> odrastaniu włosów. Zostaw sobie te loki na jakies okazje :)

Ale jakbym nawijała na wałki to nie wyglądałaby jak trwała, tylko trwała
zapobiegałaby natychmiastowemu rozkręceniu...

> [...]
> małe). No i ten lakier rozpylac od razu przy pomocy silnego powietrza z

O, nie wiedziałam, że coś takiego jest...

> A poza tym przy krótszych włosach, i dobrze wycieniowanych, one nie beda
> takie ciezkie, i nie beda sie prostowac natychmiast.

Niestety. Czas rozkręcania się nakręcenia jest u mnie taki sam bez
względu na długość włosów :/.

--
Elske
z pracy