Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie

61. Data: 2006-12-29 15:57:02

Temat: Re: Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:53:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Ale jakbym nawijała na wałki to nie wyglądałaby jak trwała, tylko trwała
> zapobiegałaby natychmiastowemu rozkręceniu...

Odpowiedz sobie szczerze czy nakrecanei wałkow to jest to na co bys miała
codziennie ochote.
Poza tym trynd jest taki, że ma byc naturalnie, wstajesz z łozka, kilka
ruchow reka i już masz idealne włosy ;)

> Niestety. Czas rozkręcania się nakręcenia jest u mnie taki sam bez
> względu na długość włosów :/.

No to natura wie co robi - odpusc sobie loczki.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

62. Data: 2006-12-29 15:59:10

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Odpowiedz sobie szczerze czy nakrecanei wałkow to jest to na co bys miała
> codziennie ochote.

Pięć wałków to pięć minut, tylko ciekawe co Arab na to ;)

> Poza tym trynd jest taki, że ma byc naturalnie, wstajesz z łozka, kilka
> ruchow reka i już masz idealne włosy ;)

Bajka. W moim przypadku konieczny byłby zakup peruki ;)

--
Elske
z pracy

63. Data: 2006-12-29 16:03:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:59:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Bajka. W moim przypadku konieczny byłby zakup peruki ;)

Marudzisz. Moja mama tez tak marudziła przez całe zycie. Jak wyladowała u
mojej fryzjerki to przestała marudzic - bo włosy same jej sie ukłądaja,
wygladaja jakby miała ich 2 razy wiecej itd.
A chciała trwałą unoszącą włosy u nasady - odradzono jej, i dobrze obcięto.
I da się :)

Szukaj dobrego fryzjera.

64. Data: 2006-12-29 16:06:01

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> wygladaja jakby miała ich 2 razy wiecej itd.
> A chciała trwałą unoszącą włosy u nasady - odradzono jej, i dobrze obcięto.
Dokładnie, moj fryzjer powiedzial, ze odchodzi sie zupelnie od trwałej
która unosi włosy, bo to samo mozna uzyskac dobrym strzyzeniem i np
kosmetykami Matrixa

--

Gosia

65. Data: 2006-12-30 01:43:50

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisał(a):
> Elom.
> Ja zasadniczo po raz pierwszy tutaj.

wilkommen.

> Potrzebuję dobrego (i niekoniecznie za kwotę będącą równowartością
> średniej krajowej) fryzjera.

Salon Nowogrodzka 42. za rekomendacje niech posluzy informacja, ze zwyklam
nosic krotka fryzure, nie mam w domu lakieru do wlosow ani szczotki do
modelowania (brrr), a odkad jestem klientka w/w (jakies 5 lat),
zawsze cieszy mnie widok mojego lba w lustrze.
mam wlosy bardzo proste, bardzo cienkie i miekkie (odmiana okreslana przez
niektorych
slowem "sypkie", czyli takie cudo, co za zadne skarby nie da sie w nic
ulozyc
przy pomocy tych roznych szczotek, walkow etc) i odporne na koloryzacje.

-- kasica, wracajac do tematu ;)

66. Data: 2006-12-30 11:20:25

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> Salon Nowogrodzka 42.

Super, dzięki. Po Sylwestrze zgłoszę się do nich więc :).

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

67. Data: 2006-12-30 13:43:23

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-30 02:43 Katarzyna Kulpa powiedzial/a :

> Salon Nowogrodzka 42.

Kurcze, a ja tam byłam (bo na pru polecano), 2 razy u panny imieniem
Marzena (chyba) i bez rewelacji... a też mam takie włosy marne: cienkie
itp. Raz mnie obcięła i wymodelowała (100zł - 1,5 roku temu), innym
razem zrobiła trwałą (przeszło 200 zł) i sama nie wiem, co o tym sądzić.
Zrezygnowałam z nich. Może na nie tego artystę-fryzjera trafiłam?

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

68. Data: 2006-12-30 22:31:02

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Dec 2006 16:14:17 +0100, Lia wrote:

> Widze (...)
> Widze (...)
> Widze włosy (...)
> Widze włosy _proste_ (...)

Ty tak z kuli jakiejś czy wskazówkę na stoliczku śledzisz? :>

--
Boski lokaty... To nie było dzierżawczo :>

69. Data: 2006-12-31 13:22:01

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-30 23:31:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Z. Boczek* skreślił te oto słowa:

> Ty tak z kuli jakiejś czy wskazówkę na stoliczku śledzisz? :>

Nie, po prostu ulegam wpływom - to "widze" z filmu jakiegos, bodajże z
Bridget Jones ;)

70. Data: 2006-12-31 16:08:58

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:5qvkerhbvxcy$.dlg@iska.from.poznan>
Lia <i...@p...org> pisze:

> Nie, po prostu ulegam wpływom - to "widze" z filmu jakiegos, bodajże
> z Bridget Jones ;)

Ja to z "Czterdziestolatka" kojarzę (Iwo i łuki ;-)
"Widzę otwory zamiast tradycyjnych drzwi, widzę łuki, widzę czystość formy,
a w tle jakiś kosztowny drobiazg mocno bijacy w oczy" ;-)
[czy coś w ten deseń, bo szczegółów nie pamietam]

--
Nixe

Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
makijaż ślubny -