Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie

71. Data: 2007-01-01 03:29:06

Temat: Re: Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał(a):

> Kurcze, a ja tam byłam (bo na pru polecano), 2 razy u panny imieniem
> Marzena (chyba) i bez rewelacji... a też mam takie włosy marne: cienkie
> itp. Raz mnie obcięła i wymodelowała (100zł - 1,5 roku temu), innym
> razem zrobiła trwałą (przeszło 200 zł) i sama nie wiem, co o tym sądzić.

bylam raz u p. Marzeny i tez bylam zadowolona, ale normalnie strzyge sie
u p. Barbary. zadnych trwalych, tylko strzyzenie i czasem farba (zwykla
lub refleksy czy tez pasemka). jest tam jeszcze co najmniej jeden fryzjer
(plci meskiej), ostrzygl moja znajoma i wyszla nad wyraz szczesliwa.
znajomi
faceci farbowali sie tam na szalone kolory i zawsze efekt byl zgodny
z oczekiwaniem :) moze sie nie dogadalyscie po prostu?

-- kasica

72. Data: 2007-01-01 03:30:51

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Super, dzięki. Po Sylwestrze zgłoszę się do nich więc :).

tez mam to w planach :)

-- kasica

73. Data: 2007-01-02 15:32:13

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanki z pracy (3 szt.) polecają Sebastiana, który prowadzi Studio
Fryzjerskie na Żurawiej 26
jest uczniem Leszka Czajki
tel. 0226272136

zresztą poczytaj opinie
http://www.pora.pl/pages/rid_7717_t_2_skin_1_miasto_
7/Atelier_fryzjerske.html

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

74. Data: 2007-01-02 19:08:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 14:22:01 +0100, Lia sącząc kawkę, wyklepał(a)::

> to "widze" z filmu jakiegos, bodajże z
> Bridget Jones ;)

Dokładnie :) Zdaje się, że chodzi o moment, kiedy Bridget miała robić
relację z remizy, ale nie dam głowy :)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

75. Data: 2007-01-02 21:11:28

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):
> Koleżanki z pracy (3 szt.) polecają Sebastiana, który prowadzi Studio
> Fryzjerskie na Żurawiej 26
> jest uczniem Leszka Czajki

A liczy sobie tyle co mistrz czy może trochę mniej?

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

76. Data: 2007-01-03 10:06:23

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, zesztywniałymi z zimna paluchami Elske wyklikał(a):

> A liczy sobie tyle co mistrz czy może trochę mniej?

strzyżenie coś ok 80 zł (70,- krótkie, 80,- czy 85,- długie)

77. Data: 2007-01-03 12:59:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):
> Pewnego dnia, zesztywniałymi z zimna paluchami Elske wyklikał(a):

> strzyżenie coś ok 80 zł (70,- krótkie, 80,- czy 85,- długie)

to jeszcze calkiem mozliwie.

podany wczesniej link mi sie nie otwiera, a chetnie bym poczytala
o "uczniu mistrza". bo prawde mowiac do tych wszystkich slaw jestem
nieco uprzedzona - czy oni umieja strzyc tak, zeby czlowiek mogl sie
potem powaznym ludziom na oczy pokazac? (nie mowiac juz
o tym, ze ja nie zamierzam stosowac fafnastu trendy i dżezi
żeli i pianek do stroszenia jakiejs dizajnerskiej fryzury...)

-- kasica

78. Data: 2007-01-03 13:34:17

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> o tym, ze ja nie zamierzam stosowac fafnastu trendy i dżezi
> żeli i pianek do stroszenia jakiejs dizajnerskiej fryzury...)

Dawno temu chodziłam przez chyba dwa lata do Laurenta. Rzeczywiście
strzygł świetnie, czyli włosy wyglądały nawet bez specjalnego układania.
Dobry fryzjer bez prowadzenia wywiadu wie kogo i jak strzyc, co najwyżej
czasem pyta czy możemy zaszaleć z ułożeniem ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

79. Data: 2007-01-03 13:50:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
> Dobry fryzjer bez prowadzenia wywiadu wie kogo i jak strzyc, co najwyżej
> czasem pyta czy możemy zaszaleć z ułożeniem ;)

ale to bylo przed laty :) terazniejsi "mistrze" strzyga tzw. gwiazdy
(zwyklych smiertelnikow tylko z wielkiej laski i za kupe kasy), a jak te
gwiazdy wygladaja, kazdy wie ;)
moja fryzjerka tez strzyze tak, ze wygladaja, choc nie ukrywam
ciekawosci, jaki tez pomysl moglby miec na moje wlosy jakis "gwiazdor" :)

-- kasica

80. Data: 2007-01-03 19:44:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Jan 2007 13:59:42 +0100, Katarzyna Kulpa sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> (nie mowiac juz
> o tym, ze ja nie zamierzam stosowac fafnastu trendy i dżezi
> żeli i pianek do stroszenia jakiejs dizajnerskiej fryzury...)

Nie mając gwarancji, że osiągnie się po wstaniu z łóżka wczesnym
rańcem to, co osiągnęła sława w salonie :) Fryzura wykonana ręką
stylisty mogłaby się niestety okazać niepowtarzalna :)
Całe szczęście jestem za leniwa na to, żeby rano zdobyć się na coś
więcej niż umycie głowy i wysuszenie suszarką.

Krusz.
--

makijaż ślubny -
makijaż ślubny - jakie cienie?