Poszukiwany - sprawdzony psycholog w Warszawie

1. Data: 2002-01-04 09:00:25

Temat: Poszukiwany - sprawdzony psycholog w Warszawie
Od: g...@u...pl (Maciek Sniezek) szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy jest tu ktos (na pewno jest), kto korzystal kiedys z uslug psychologa
indywidualnego w Warszawie? Przyjaciolka poszukuje jakiegos dobrego
specjalisty, a ja nie jestem w stanie jej sam pomoc. Chodzi o jakas wstepna
wizyte i porade co dalej, wiec na razie nie ma znaczenia, czym sie zajmuje.

Wiecie jak to jest, kultura masowa kaze jej szukac starszego faceta z
dobrotliwym usmiechem, ale zdaje sie na Was - moze byc kobieta, moze byc
mloda, wszystko jedno. Nie chcialbym jej posylac do pierwszego lepszego, wiec
czekam na jakikolwiek sprawdzony adres/nazwisko.

Z gory dziekuje, bede bardzo wdzieczny,
Maciek Sniezek

1. Data: 2002-01-04 09:53:22

Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Sniezek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
wiec
>czekam na jakikolwiek sprawdzony adres/nazwisko.

Chcialam tylko napisac, ze dobrego psychologa
jest znalezc ciezko. Sama bylam wczoraj u takiej
jednej. Odechcialo mi sie.
Myslalam ze psycholog bedzie mnie sluchal uwaznie,
a nie bedzie mi przerywal w pol zdania. Ze pokaze
jakies zrozumienie dla moich problemow. A tu zero.
Ona zachowywala sie jakby byla nie wiadomo kim.
I to cholerne ciagle patrzenie sie na zegarek, jakby
mnie chciala jak najszybciej zbyc.

Pzdr.
K.

1. Data: 2002-01-04 10:14:00

Od: "Zaremba" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Sniezek" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
(Ciach)
Chodzi o jakas wstepna
> wizyte i porade co dalej, wiec na razie nie ma znaczenia, czym sie
zajmuje.
(ciach)

Mylisz się. Specjalizacja to nie sprawa bez znaczenia. Podaj czego (w
ogólnym zarysie) dotyczy problem, a ja podam Ci adres czy telefon do
specjalisty w danej dziedzinie. Zrozum: jeden zajmuje się np. oceną
wiarygodności zeznań małoletnich świadków, kto inny diagnozą trudności
szkolnych, jeszcze inny diagnozą i terapią alkoholików

1. Data: 2002-01-04 10:47:45

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek Sniezek <g...@u...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a13qva$5cd$...@h...uw.edu.pl...

Czesc,
http://www.l-p.pl

--
Mania

____________
www.atticus.pl

1. Data: 2002-01-04 10:50:10

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania <c...@w...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a141ab$64c$...@n...tpi.pl...
> Czesc,
> http://www.l-p.pl

a w szczególności
http://www.l-p.pl/psychoterapia/index.html

--
Mania

____________
www.atticus.pl

1. Data: 2002-01-04 11:48:22

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A juz chcialem napiasc:
ze jak to jest, w koncy psychologia ma juz tyle lat,
a tu czlowiek chce znalesc jako-takiego psychologa
(narazie znalesc!) i ... juz napotyka na trudnosci.

Rzecz w tym chyba,
ze ta naukowosc calej psychologii nic nie pomoze czlowiekowi,
tylko pomoga zwyczajne "ludzkie dzialania".
I moze byc setki opracowan naukowych,
a jak nie trafisz "na czlowieka", to nici z tego wszystkiego.

Bo nie ma naukowego przepisu na znalezienie przyjaciela,
na bycie szczesliwym,
tu chodzi o "ludzkie" dzialania raczej, niz naukowe.

I tak samo trudno jest znalesc kogos komu mozna by
sie zwierzyc i postep naukowy tego nie zmieni, IMO.

=======
Mialem to napisac, ale nie napisalem :-)
=======

Problem jest wlasnie nie w psychologii tylko
w znalezieniu "czlowieka".
Takiego ktory bedzie chcial i umial (!! :-) )
wziasc na bary czujes zycie i ... jeszcze je naprawic.
To bardzo trudne, czasochlonne, nawet niebezpieczne
(mozna sie samemu wciagnac w problem), i nie
daje szansy na sukces.
W tym problem na znalezienie tego "czlowieka".
Jesli o takich "ludzi" chodzi, to ten swiat jest pusty.
Zdrufka, Duch
====
Prywanie, to uwazam, ze problem jest nie w braku "ludzi"
tylko w nas samych tj. to w nas powstaly te problemy
my jest jakby "trzymamy" i nie mozemy miec pretensji do
swiata ze nikt nie chce czegos-tam za nas, naszego naprawic.

1. Data: 2002-01-08 14:37:15

Od: g...@u...pl (Maciek Sniezek) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam za pomoc (Karolinie, Duchowi, Zarebie i Mani) - wiedzialem, ze
mozna na ludzi z pl.sci.psychologia liczyc:) Pomoglo!

Pozdrawiam - MS

Po rozstaniu
Prywata - psych.uw
ćży ja jestem trędowata ?