Poszukuję

111. Data: 2012-03-28 06:18:22

Temat: Re: Poszukuję
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jkt5io$a6r$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-03-27 20:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> to jeszcze wtedy bezrobotnych z zasiłkiem policz-cie

Po co, w cudownym swiecie chirona, gdy emeryt zyje dwadziescia lat, za
emeryture normalnie starczajaca na dwa lata, zapewne nie ma tez bezrobocia.

Ta choroba nazywa sie korwinizm.

112. Data: 2012-03-28 07:37:11

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 19:09, Ikselka pisze:

> A tam, jedno to nie problem ;-PPP

Czasem różne bardziej lub mniej durne wypowiedzi można przy dobrej woli
uznać za żartobliwe/dowcipne/oryginalne w intencji. Mogłabyś przybliżyć,
jakie intencje Tobą kierowały, gdy pisałaś do Ewy w ten sposób? Miało
być zabawnie, czy to było jawne chamstwo? a jeśli coś innego, to co?
--
B.

113. Data: 2012-03-28 08:11:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tam zaraz tak dosadnie (nie żebym sama nie miała tego na języku). Ja
> czekam aż XL zacznie siwieć, jak jej córki się rozmnożą. W innej
> rzeczywistości, innej Polsce.
> Taki mały sprawdzian z poglądów teoretyka ala p. Jarosław Kaczyński
> udzielający wywiadów o dzieciach.

A to już nie wystarczy nauczyć kota srać do kuwety?

Qra, to się porobiło

114. Data: 2012-03-28 08:54:43

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 01:22, Paulinka pisze:

> Taki mały sprawdzian z poglądów teoretyka ala p. Jarosław Kaczyński
> udzielający wywiadów o dzieciach.

Mspanc.
Sorry esteci, obraz może być drastyczny:
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110403193407
/nonsensopedia/images/b/b1/Z%C4%85bki.jpg
--
B.

115. Data: 2012-03-28 09:10:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 08:16, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> On nie zrozumial.

> Kwota wystarczajaca na dwa lata mialaby stanowic fundusz do biezacej
> wyplaty ORAZ wypracowac zyski dla wyplat na nastepne 20 lat?
>
> Chiron Twoj debilizm przewyzsza moja wybraznie, a mam ja niczym Han Solo.

Chiron, wiem, że nie lubisz ghosta, ja też za nim nie przepadam,
ale mi się nie chce pisać tego samego, tylko w grzeczniejszej formie.

> I tak dalej, i tak dalej... belkot polskiezbawiow. Lubia belkot bo z
> matematyka u nich juz znacznie trudnie

Zapewne są Ci Chiron znane artykuły o tym, jak wyglądała gospodarka
prl, w szczególności takie słowa-klucze: "Elwro", "sanatorium".
Z tego co piszesz w reakcji na to co ja piszę, wynika mniej więcej
tyle: w wyniku likwidacji prężnych firm takich jak Elwro (dzielącej
w dzikiej głuszy powierzchnię zakładową z sanatorium) w Polsce ostały
się dzisiaj jeno nic nie warte ochłapy w stylu KGHM, PKN ORLEN, LOTOS
PKO BP, TPSA ...

116. Data: 2012-03-28 09:15:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tam zaraz tak dosadnie (nie żebym sama nie miała tego na języku).

Niestety, czasem człowiekowi puszczają nerwy, nawet takiemu zupełnie
spokojnemu jak ja. ;)

> Ja czekam aż XL zacznie siwieć, jak jej córki się rozmnożą. W innej
> rzeczywistości, innej Polsce.

XL przewartościuje się tak, że znowu JEJ będzie wzorcowe. To już nie
pierwszy raz.

Ewa

117. Data: 2012-03-28 09:16:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 09:37, Bbjk pisze:
> Miało być zabawnie, czy to było jawne chamstwo? a jeśli coś innego, to
> co?

Zwykła głupota, Basiu, nie ma sensu tego drążyć.

Ewa

118. Data: 2012-03-28 09:21:15

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 06:36, Chiron pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> To weź się może kur.a w garść, i zastanów się, czego mi naprawdę
> zazdrościsz- znajdziesz przyczynę nielubienia. A wtedy może zauważysz,
> że ona_jest_w_Tobie- nie we mnie

Zazdroszczę Ci wegetarianizmu(czy czego tam), hi, hi :)

119. Data: 2012-03-28 09:47:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 22:56, Chiron pisze:

> W pale Ci się nie mieści, ze można na wiele tematów mieć całkiem
> odmienne poglądy- i się lubić? W ogóle dlaczego różnica poglądów miała
> by być zarzewiem konfliktów?

A dlaczego na ten temat nie dyskutujecie, tylko unikacie różnicy zdań?
Nie potraficie tak bez wzajemnych manipulacji, obrażania się, więc nie
chcecie sobie tego robić, bo się lubicie? Może pokazalibyście, jak
wygląda wzorcowa rozmowa osób, które się lubią, szanują się wzajemnie,
ale mają akurat odmienne zdanie w jakiejś sprawie, więc wymieniają się
poglądami, argumentami itd.
Czekam, to może być ciekawe doświadczenie. Jeśli chcesz, to założę
specjalny wątek.

Ewa

120. Data: 2012-03-28 09:50:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 06:34, Chiron pisze:

> Nie lubimy kogoś za jego poglądy- ne spa? One na ogółnie nie mają
> wiele do lubienia- albo i nic.

Ależ to nieprawda, co piszesz. I Ty, i XL, pisaliście kiedyś o tym,
jakich znajomych sobie wybieracie - że muszą się zgadzać w
najważniejszych dla Was sprawach np. w religijności.
I przecież tak jest, Wasza "przyjaźń" (ta netowa, o innej nie wiem)
oparta jest na tym samym podejściu do KK, do sprawy smoleńskiej i PiS-u.

Ewa

dlaczego potrzebujemy piękna
PM
Re: Co się dzieje z globem?