Poszukuje artykulu!!!

1. Data: 2008-03-02 20:24:37

Temat: Poszukuje artykulu!!!
Od: "Pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pilnie poszukuje pelnotekstowej wersji nastepujacego artykulu (on-line lub
druk):

Tytul: "Perfusion decellularized matrix: using nature's platform to engineer
a bioartificial heart",
Autorzy: Harald C. Ott, Lauren D. Black, Saih-Kia Goh, Thomas S. Matthiesen,
Czasopismo: Nature Medicine (New York), Feb. 2008, Vol. 14, Iss 2, page 213
(9 pages),
ISSN: 10788956.

Niestety za posrednictwem biblioteki mojego instytutu (CZD w Warszawie) nie
mam do niego dostepu :-(

Jezeli ktos odnajdzie go (w wersji pelnotekstowej) to prosze o kontakt ze
mna na tej grupie dyskusyjnej, a nastepnie przeslanie mi go e-mail'em lub
xero (zwykla poczta).

Pozdrawiam!

Pawel.

2. Data: 2008-03-02 21:24:11

Temat: Re: Poszukuje artykulu!!!
Od: Digit <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2008 21:24:37 +0100, Pawel napisał(a):

> (...)artykul z Nature Medicine
Poslalem na adres jak w naglowku postu
z pozdrowieniami
Darek

3. Data: 2008-03-06 11:35:53

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, jak znajdziemy, to przeslemy :-)
Użytkownik "Pawel" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mna na tej grupie dyskusyjnej, a nastepnie przeslanie mi go e-mail'em lub

granulocytopenia
Co to jest? Pomocy!!!
Co to jest? Pomocy!!!
Bezbolesne leczenie próchnicy - istnieje?
Endometrium