Poszukuje dobrego fryzjera w Lublinie!

1. Data: 2003-09-02 12:57:24

Temat: Poszukuje dobrego fryzjera w Lublinie!
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zmienic uczesanie, bo niedlugo nowy roczek akademicki. Gdzie pojsc w
Lublinie zeby mi ktos doradzil i fajnei zrobil cos fajnego z wlosami
(dlugimi :)

1. Data: 2003-09-02 13:18:07

Temat: Re: Poszukuje dobrego fryzjera w Lublinie!
Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hey!

Mi rekomendowano salon fryzjerski na Racławickich tutaj przy rondzie
Warszawska-Sikorskiego-Kraśnicka(chyba nazywa się Gabriel??). Podobno jest
tam facet, co potrafi zrobić fajną fryzurkę.Ale cóż...przyznam, że tam nie
byłam...

Ja natomiast od lat chodzę do Uroda i Szyk (Studio kosmetyczno-fryzjerskie)
na Koncertowej (Czechów) i ostatnio pani Zosia zrobiła mi super fryzurkę, a
powiem, że poszłam tam właściwie bez żadnego pomysłu, tylko powiedziałam, że
chcę coś krótszego (a miałam włosy do ramion), coś zupełnie innego, że chcę
sie odmienić...no i tak się stało. Serio!! I teraz wszyscy mi prawią
komplementy...:)) i tak dobrze nie czułam się od dawna..

Powiedziałam, co wiedziałam....ale jeszcze popytaj...może znajdziesz fajnego
fryzjera :)

pozdro

Ilona

1. Data: 2003-09-02 13:32:38

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz moze jakies swoje nowe zdjecie, ktore moglabys mi przeslac z
nowa fryzurka na priv?

Wybierasz sie moze do tego Gabriela :) ????

1. Data: 2003-09-02 14:01:47

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorry....ale zdjęcia nie posiadam...a do Gabriela tesh się nie wybieram, bo
tu u siebie byłam tydzień temu, więc mam "świeżą" fryzurkę.....

pozdro :)

1. Data: 2003-09-02 14:23:53

Od: "kanapka" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

proponuje fryzjera na puławskiej. obcinaja tam sami faceci ;) i po
ostatnim obcieciu jestem bardzo zadowolona. podobno najlepszy
jest fryzjer emil, ale ja byłam u włodka i ostrzygł mnie bardzo fajnie,
chociaz sama nie wiedziałam jaka chce fryzure. uprzedzam ze trzeba
sie najpierw umowic bo klientów maja sporo. tel: 5332737
pozdrawiam
kanapka

1. Data: 2003-09-03 20:50:17

Od: "Karola" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kanapka" <k...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> chociaz sama nie wiedziałam jaka chce fryzure. uprzedzam ze trzeba
> sie najpierw umowic bo klientów maja sporo. tel: 5332737

A moge wiedziec jak tam z cenami za sciecie??

Pozdrawiam Karola

1. Data: 2003-09-04 07:36:17

Od: "nastka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Puławskiej obięcie włosów krótkich kosztuje 55 zł, a półdługich 60 zł.

Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-09-04 07:37:37

Od: "nastka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam - oczywiście "obcięcie" a nie "obięcie"

Raz jeszcze pozdrawiam:)

moja przygoda z apteką...
chirurg
Ręce mi się pocą!!!!!!!!!!!