Poszukuje doswiadczonego ogrodnika

1. Data: 2003-03-13 14:13:40

Temat: Poszukuje doswiadczonego ogrodnika
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
jestem tu nowa osoba wiec nie do konca znam zwyczaje - wybaczcie jesli
zamieszcze zapytanie nie na temat.

Poszukuje doswiadczonej soby do zagospodarowania dwoch duzych tarasow 30 m2
i 20 m2. Nie szukam architekta zieleni bo sama wiem co mi sie podoba i jakie
funkcje maja pelnic tarasy ale raczej o zorganizowanie i wcielenie w zycie
( przywiezienie ziemi i posadzenie roslin).
Jak juz napisalam szukam osoby z doswiadczeniem, ktora prowadzi takie uslugi
za rozsadna cene ( moze ma wlasna hurtownie roslin, lub moze mi doradzic
gdzie je zakupic).
pozdrawiam
Ania

2. Data: 2003-03-13 14:29:03

Temat: RE: Poszukuje doswiadczonego ogrodnika
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania

> Witam wszystkich,
> jestem tu nowa osoba wiec nie do konca znam zwyczaje - wybaczcie jesli
> zamieszcze zapytanie nie na temat.

Na temat, lepiej nie mogłaś trafić :-)

> Poszukuje doswiadczonej soby do zagospodarowania dwoch duzych
> tarasow 30 m2
> i 20 m2.

Znajdziesz tutaj wiele osób które interesują się roslinami tarasowymi i
chętnie Ci pomogą.

> Nie szukam architekta zieleni bo sama wiem co mi sie
> podoba i jakie
> funkcje maja pelnic tarasy.

Czyli sprecyzowane poglądy są i projekt do realizacji.

> ale raczej o zorganizowanie i wcielenie w zycie
> ( przywiezienie ziemi i posadzenie roslin).

Tutaj możesz liczyć na radę tych co niedawno urzadzali ogrody-może mają
jakieś aktualne adresy, tylko napisz gdzie mieszkasz :-)
Nie sadż przypadkiem winorośli w te donice, bywały takie przypadki :-)
Maliny też nie są najlepszym pomysłem :-)

> pozdrawiam
> Ania
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2003-03-13 14:36:20

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uslugi
> za rozsadna cene ( moze ma wlasna hurtownie roslin, lub moze mi doradzic

Jest sporo firm prowadzonych przez arch. krajobrazu które projektują,
urządzają i prowadzą pielęgnacje całoroczną. Więc nie widze tu problemu.
No i oczywiście jak byś napisała z jakich okolic ci fachowcy mają być. PP.

4. Data: 2003-03-13 15:53:49

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości >
> Nie sadż przypadkiem winorośli w te donice, bywały takie przypadki :-)
> Maliny też nie są najlepszym pomysłem :-)

Za to róża rabatowa sprawdziła nam się cudownie.
Gabi

5. Data: 2003-03-14 11:55:49

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uslugi
> za rozsadna cene ( moze ma wlasna hurtownie roslin, lub moze mi doradzic

Jak Warszawa to zalecam wyszukać w onet, wp i panorama firm. Jest troche
kompetentnych osób z dobrym dorobkiem. Pozdrawiam PP.

szczepienie drzewek
oferta AUCHAN
Krystynom i Jagodzie
Pila, Wałcz, Trzcianka i okolice