Poszukuje hipnotyzera do wprowadzenia 2 lub 3 razy w hipnoze

1. Data: 2002-09-08 12:04:22

Temat: Poszukuje hipnotyzera do wprowadzenia 2 lub 3 razy w hipnoze
Od: "Jacek" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje osoby, która w ramach podzielenia się "tajemną" wiedzą na temat
hipnozy wprowadziła by mnie i mojego kolegę w hipnozę (2-3 razy), w celu
późniejszego, łatwiejszego wchodzenia w autohipnozę. Jeśli jest jakaś osoba
która by się chciała podzielić bezpłatnie lub za drobną opłatą, proszę o
wiadomości na priv: f...@g...pl
Miejsce: Warszawa.
Proszę pomożecie nam?

Jacek

1. Data: 2002-09-08 12:11:21

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
[..]
> Proszę pomożecie nam?

Jasne. Wszystko znajdziesz na http://www.elita.pl/hipnoza

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-09-08 12:36:51

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <alfec6$6re$1@news.gazeta.pl>, f...@N...gazeta.pl
says...
> [...]
> która by się chciała podzielić bezpłatnie lub za drobną opłatą, proszę o

Idz po prostu na terapie do kogos kto sie na tej metodzie zna i juz. A
zpomnij o jakis mocno reklamowanych tutaj podrecznikach.
To najpewniejsza metoda jaka znam.

1. Data: 2002-09-08 12:36:52

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha - jeszcze jedno do poprzedniego postu - do autohipnozy doswiadczenia
z hipnozy "zwyklej" nie sa ci zupelnie potrzebne. Nijak sie maja.

1. Data: 2002-09-08 17:28:44

Od: " " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-08 19:14:33

Od: "QuickQvik" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
celu
> późniejszego, łatwiejszego wchodzenia w autohipnozę.

1. 8-|
2. 8-]
3. 8-}

należy się 5 zł za seans