Poszukuje kosiarki spalinowej AL-KO 520 BR SILVER

1. Data: 2007-08-23 10:32:32

Temat: Poszukuje kosiarki spalinowej AL-KO 520 BR SILVER
Od: "Bart" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moze spotkal gdzies samobiezna kosiarke ALKO
520 BR SILVER (duze kola). Nie moge jej nigdzie trafic a bardzo mi na niej
zalezy.

pozdrawiam
Bart tel 604644320 GG 888445

2. Data: 2007-08-23 15:54:56

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart pisze:
> [...]
> 520 BR SILVER (duze kola). Nie moge jej nigdzie trafic a bardzo mi na niej

Moze zadzwon do kolegi Googla? ;)

3. Data: 2007-08-23 17:47:07

Od: h...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Oj Kuba Kuba... nie szkoda ci czasu na takie zasmiecanie grupy i pisanie
takich pierdol? ;-) Jak nie masz nic sensownego do dodania do daj sobie na
wstrzymanie ;-) {wypowiedz w tonie lagodnym i usmiechnietym}

UWAGA ... DLA KUBY I INNYCH MALO DOMYSLNYCH.... PRZEGUGLOWALEM CALY INTERNET
I SA DOTEPNE TYLKO W NIEMCZECH NA EBAY"U :-)

...ale moze ktos gdzies je jeszcze widzial, nadzieja umiera ostatnia ;-)

4. Data: 2007-08-23 18:50:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

h...@i...pl wrote:
> [...]
> I SA DOTEPNE TYLKO W NIEMCZECH NA EBAY"U :-)
>
> ...ale moze ktos gdzies je jeszcze widzial, nadzieja umiera ostatnia ;-)

Czy próbowałeś dzwonić do sklepów wymienionych tu:
http://www.al-ko.pl/garten-hobby/p_handlowe.php
(po kliknięciu na województwo)?

Poza tym przy googlowaniu wyskakuje też sporo stron czeskich, gdzie
chyba jest ona do kupienia, np.
http://hobby.itek.cz/sekacky-travni-s-koly/79472-Sek
acka-benzinova-AL-KO

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-08-23 18:51:27

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@i...pl pisze:
> [...]
> I SA DOTEPNE TYLKO W NIEMCZECH NA EBAY"U :-)
>
> ...ale moze ktos gdzies je jeszcze widzial, nadzieja umiera ostatnia ;-)

http://www.markab.com.pl/?zobacz=498#admin/zdjecia/3
c516d2495277d7491901f90be096036.jpg

6. Data: 2007-08-23 18:53:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0f1c.000000bd.46cdc81a@newsgate.onet.pl Użytkownik
<h...@i...pl> napisał(a):

> UWAGA ... DLA KUBY I INNYCH MALO DOMYSLNYCH....
> PRZEGUGLOWALEM CALY INTERNET...

Hejka. Nie zawsze mamy tu do czynienia z tak wybitnymi jednostkami. ;-)
Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki
PS Ale zapoznanie się z netykietą Ci nie zaszkodzi. :-)

7. Data: 2007-08-23 19:04:15

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...]
> Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki
> PS Ale zapoznanie się z netykietą Ci nie zaszkodzi. :-)

Moze popisuj sie w innych watkach.Bo dowartosciowanie sie moja osoba
marnie Ci wychodzi;-)
PS Zabieranie glosu nic nie wnoszacego do tematu tez podpada pod
netykiete :-)

8. Data: 2007-08-23 19:17:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:faklnp$92b$1@news.onet.pl kuba <k...@k...onet.pl>
napisał(a):

> Moze popisuj sie w innych watkach.Bo dowartosciowanie sie moja osoba
> marnie Ci wychodzi;-)

Hejka. Błędna diagnoza. Nie odczuwam potrzeby dowartościowywania się
niczyim kosztem. Natomiast uważam, że zanim ktoś zacznie pouczać innych sam
powinien być w porządku.
Pozdrawiam przemądrzale Ja...cki

9. Data: 2007-08-31 07:36:46

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taka kosiarkę. Stoi w garażu z powodu "nieżycia". Chcesz?

Edyta

5001
róża- co robić?
Co to jest...?