Poszukuję: naszywki na bluzki (dziecięce) [W-wa]

1. Data: 2006-11-27 20:58:27

Temat: Poszukuję: naszywki na bluzki (dziecięce) [W-wa]
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje naszywek z motywami dziecięcymi ... wymarzone to byłby Bob
Budowniczy + koparki i traktory albo teletubisie czy krecik ;-)

Nie mam czasu żeby małym coś na bluzeczki wyhaftować a są mi takie naszywki
niezbędne.

Szukam i nic ciekawego mi się w oczy nie rzuca - podpowiedzcie gdzie się
udać.
Byłam w Blue City, na Targowej i przy placu Konstytucji (nie licze kilku
osiedlowych pasmanterii).
Może gdzieś jednak są jakies ładne .... plizzz pomocy - pojadę na drugi
koniec miasta.

Pozdrawiam
MOLNARka

2. Data: 2006-11-28 07:48:49

Temat: Re: Poszukuję: naszywki na bluzki (dziecięce) [W-wa]
Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Może zobacz jeszcze w galerii Mokotów.
pozdrawiam Dorota
MOLNARka napisał(a):
> [...]
> osiedlowych pasmanterii).
> Może gdzieś jednak są jakies ładne .... plizzz pomocy - pojadę na drugi

Moje łyżwy
antytalent w robotkach recznych :(
[chwale sie] kolorowy sweterek jednak nie spruty
chińska mulina
Ciekawostka