Potrawy z majówek

1. Data: 2002-04-30 09:04:54

Temat: Potrawy z majówek
Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pare dni temu znalazłem pierwsze w tym roku majówki -
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/galeria_majowki2
.htm usmażyłem je
tradycyjnie na maśle i z cebulką. Smakowały bardzo... Czy ktoś zna jekieś inne
bardziej wyrafinowane przepisy na te grzyby ?

Pozdrawiam i polecam wyprawę w długi weekent na majówki

Zenit

www.grzybypodhala.prv.pl

1. Data: 2002-04-30 15:03:06

Temat: Re: Potrawy z majówek
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
inne
> bardziej wyrafinowane przepisy na te grzyby ?
>
> Pozdrawiam i polecam wyprawę w długi weekent na majówki

Orientujesz sie moze, czy one wystepuja w okolicach W-wy? Nigdy nie
widzialam takiego grzyba.
Pozdrowienia
Iza

1. Data: 2002-04-30 20:21:53

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.htm usmażyłem je
> inne

> Orientujesz sie moze, czy one wystepuja w okolicach W-wy? Nigdy nie
> [...]
Witam

Napewno występują w okolicach Warszawy i napewno w samej Warszawie - proszę
przeczytaj tekst warszawianki Joanany
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/grzyby_w_miescie
.htm
występują na łąkach trawnikach (lubią taką ostrą trawę)- pachną mąką.

Pozdrawiam i udanych łowów :)

Zenit
www.grzybypodhala.prv.pl

Tatar ???