suflet

1. Data: 2002-04-30 10:09:05

Temat: suflet
Od: <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim :)

Czy ktos moze mi powiedziec jak sie robi suflety? Moze macie jakis przepis na
suflet na slodko - z jakimis owocami moze :) Szczerze mowiac - pojecia nie mam
czy to ma jakies nadzienie, czy nie ... POMOCY !
Chcialam zrobic mojemu narzeczonemu w prezencie :)

Dzieki

1. Data: 2002-05-01 11:36:10

Temat: Re: suflet
Od: "Ziuty" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Suflet czekoladowy
15 dk czekolady
5 dk masła
1 szkl. mleka
1 płaska łyżka mąki ziemniaczanej
10 dk cukru
4 jaja
Czekoladę rozpuścić w płaskim garnku, dodać cukier, mąkę rozmieszaną z
mlekiem i zagotować ciągle mieszając. Zdjąć z ognia,dodawać po jednum żółtku
ciągle ubijając - masa może być ciepła, ale nie za gorąca.Na końcu dodać
ubitą pianę z białek. Rozłożyć równo do foremek do sufletu, wysmarowanych
masłem i posypanych tartą bułką, ale nie więcej niż do połowy, bo ciasto
bardzo rośnie. Piec 35-40 min. w 180 C.Ostatnie 10 min. zwiększyć ogień.
Przyznaję się bez bicia, że tego sufletu jeszcze nie piekłam, inne owszem, i
wiem z doświadczenia, że one po upieczeniu sporo opadają, więc nie przejmuj
się, jeśli Ciebie to spotka. I oczywiście trzeba je jeść zaraz po
upieczeniu, na gorąco. Fajnie smakują polane jakimś słodkim sosem lub
czekoladą. Życzę smacznego - Ania
Mam też przepis na suflet z twarożkiem - chcesz?

Potrawy z majówek
Tatar ???
S.O.S. - Dlaczego ciasto nie rośnie??
placek z rabarbarem i kruszonką ??