Potrawy z papryki

1. Data: 2001-09-19 11:07:48

Temat: Potrawy z papryki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę wykorzystać jeszcze sporo papryki i zastanawiam sie jak...
Robiłam faszerowaną, smażoną z cebulką, leczo...i co jeszcze można?
Nie chcę marynować, bo jakos ostatnio nikt nie chce octowych produktów jesc.
Długo też leżeć nie moze, więc bede Wam bardzo wdzięczna za pomysły pt.
Tydzień obiadków z papryką;-)

Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 11:23:32

Temat: Re: Potrawy z papryki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupka warzywna ze strączkami papryki i makaronem, można jakis biały ser
> wrzucić, owczy, sama nie wiem. Ale dobre jest.

Jadłaś kiedys taką zupe?
Jakoś nigdy nie dodawałam papryki do zupy...może byc ciekawe
no i jeszcze ten serek biały do zupy...istna egzotyka;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 11:25:50

Od: k...@r...pl (Wojciech Zukowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Sep 2001 13:07:48 +0200, Barbara <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>Tydzień obiadków z papryką;-)
>
>Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.

a moze spagetti z kostka sojowa i papryka?

--
Wojciech Zukowski

1. Data: 2001-09-19 11:28:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o9uos$q8c$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Tydzień obiadków z papryką;-)
>
> Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.

Gulasz sojowy z papryką, cebulką i czymś tam jeszcze co Ci w łapkę wpadnie.
Zupka warzywna ze strączkami papryki i makaronem, można jakis biały ser
wrzucić, owczy, sama nie wiem. Ale dobre jest.
Sałatkę jakąś: kapustka pekińska, pomidorek, ogórek, papryka, do tego
tuńczyk albo jajko

Wkn

1. Data: 2001-09-19 11:37:54

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.
:
: pozdrawiam
: Basia

A surowki, salatki z papryki robilas? Taka najprostsza to:
Papryka posiekana w paseczki i posypana sola (ja troche ugniatam aby puscila
sok), cebulka pokrojona w kostke, olej, pieprz - do smaku.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-19 11:49:27

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.
>
> pozdrawiam
> Basia

Witaj Basiu.
Pomyslmy:
na pewno fura roznistych salatek np:
1.
papryka swieza, ogórek swiezy, ogórek kiszony/malosolny, pomidor,
cebula, pieprz, sol, ziola wg uznania, oliwa
2.
papryka swieza, papryka konserwowa, kapusta pekinska, kukurydza z
puszki, pomidor, cebula, ogórek kiszony/malosolny/konserwowy, ugotowany
ryz, tunczyk ( ryby mozesz jadac? jak nie to bez tez smaczne ) majonez
3.
tradycyjna-ugotowane ziemniaki, marchewka gotowana, papryka, groszek
zielony, jajko, jablko, cebula - wszystko mieszasz z majonezem i musi
sie przegryzc
4.
na cieplo- papryka swieza drobno posiekana, podduszona na maselku,
dodane drobno posiekane pomidory, uduszone wszystko do jednej masy, sol
pieprz, czosnek,oregano-swietne jako jarzynka do obiadu

-zapiekanki-najprostsza jaka lubie to ryz, papryka, ser zolty pomidor,
kukurdza z puszki albo groszek, cebula. Warzywa i ser pokrojone w
kawalki warstwami ukladam naprzemiennie z ryzem, na wierzch rozbite
jajko i ser starty

-papryka faszerowana ale to juz na pewno wypraktykowalas we wszystkich
mozliwych wersjach :)

- ja bardzo lubie omleta zrobionego jak pizza-czyli z grzybami
siekanymi, papryka w kawalkach, cebula - zarowno na snaidanie jak i na
obiad b.sycace

- spróbuj moze dodac tez papryki drobno posiekanej do placków
ziemniaczanych albo do placków na bazie mleka jajka maki-kiedys robilam
tego typu placuszki i byly bardzo fajne-takie kolorowe wychodzily

-albo zwykle placki ziemniaczane z gulaszem warzywnym na ostro- powinna
górowac papryka

to tyle pomyslów, wiecej mi do glowy w tejh chwili nie przychodzi
pzdr
agi
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-19 11:51:17

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witaj Basiu.
> Pomyslmy:

[ciach]

rany, ale fajnie ;-)))
tyle pomysłów, dzięki wielkie;-)))))))

pozdrawiam
i dziękuję
Basia

1. Data: 2001-09-19 11:52:16

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o9vmd$2pa$...@n...tpi.pl...

> Jadłaś kiedys taką zupe?
> Jakoś nigdy nie dodawałam papryki do zupy...może byc ciekawe
> no i jeszcze ten serek biały do zupy...istna egzotyka;-)

z papryką jadłam mnóstwo zup, niestety głównie z mięskiem.
Ale fajnie smakują paprykowe zupki, można dodawac np. do zupki z kapustka
pomidorki i paprykę, dobre.
Jadłam kiedyś w knajpie zupę z papryką i jakimś serem, bardzo mi smakowało,
ale nie pamiętam co to dokładnie było.

Wkn

1. Data: 2001-09-19 12:13:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tydzień obiadków z papryką;-)
>
> Tylko jedno malutkie ale - prosze o pomysly bezmiesne.

jeszcze można tortillę zrobić z papryką
i omlet z warzywami i papryką

Wkn

1. Data: 2001-09-19 12:21:29

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Leczo?

a czemu nie? pomidory, papryka, cebula i wersji wege zamiast mięsa
soczewica.

Basia

Ciasto W-Z
Borowiki