Potrzebna dobra diagnoza.

11. Data: 2010-08-21 20:25:43

Temat: Re: Potrzebna dobra diagnoza.
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>> nerwica

> to ja to potwierdzam
> typowa nerwica

> NIE JESTEM LEKARZEM
Na szczęście.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

12. Data: 2010-08-21 20:38:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubisz jaja na sniadanie?
Na boczku :)?

> Jedynie co mi wyszlo zle to cholesterol calkowity mocno podwyzszony
> 8,6 (praca przy komputerze) chociaz dziennie robie kolo 20 km na
> rowerze.
Jaki jest zwiazek holesterolu z komputerem i jazda na rowerku?
Nie pomyliles z magnezem?
Holesterol rosnie od zlej diety , od stresu,
dolegliwosci watroby i woreczka,
takze sklonnosci genetyczne moga byc pszyczyna .
Podobno pewni Hiszpanie maja takie geny,
ze ile by nie zjedli nawet zlego holesterolu,
to im i tak nie urosnie.
Holesterol maleje, miedzy innymi, od odpowiedniej diety.
Odpowiednia dieta nie zawsze oznacza diete uboga w holesterol.
Nie zawsze ograniczenie holesterolu w diecie skutkuje zmniejszeniem go we
krwi.
Dieta powinna byc urozmaicona.
Wedlug starej szkoly,
holesterol zmniejszac sie mial pszy diecie ubogiej w holesterol,
w zwiazku z tym nalezalo ograniczyc spozycie jaj do 2 tygodniowo,
i inne potrawy zawierajace go: smalec , tluszcze zwiezece ,
zwlaszcza wiepszowine, takze ta, w kturej na oko nie widac tluszczu.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub
sz, -ii -> -i)

13. Data: 2010-08-21 21:02:16

Temat: Re: ęść...Potrzebna dobra diagnoza.
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubisz jaja na śniadanie?
Na boczku :)?

Jaki jest związek holesterolu z komputerem i jazdą na rowerku?
Nie pomyliłeś z magnezem?
Holesterol rośnie od złej diety , od stresu,
dolegliwości wątroby i woreczka,
także skłonności genetyczne mogą być pszyczyną .
Podobno pewni Hiszpanie mają takie geny,
że ile by nie zjedli nawet złego holesterolu,
to im i tak nie urośnie.
Holesterol maleje, miedzy innymi, od odpowiedniej diety.
Odpowiednia dieta nie zawsze oznacza dietę ubogą w holesterol.
Nie zawsze ograniczenie holesterolu w diecie skutkuje zmniejszeniem go we
krwi.
Dieta powinna być urozmaicona.
Wedlug starej szkoły,
holesterol zmniejszać się miał pszy diecie ubogiej w holesterol,
w zwiazku z tym należało ograniczyć spożycie jaj do 2 tygodniowo,
i inne potrawy zawierające go: smalec , tłuszcze zwieżęce ,
zwłaszcza wiepszowinę, także tą, w kturej na oko nie widać tłuszczu.

14. Data: 2010-08-21 21:46:21

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" to NAWYK, często nielogiczny, ociężaly umysłowo,
bezmyślnie

juz musisz sama sobie odpowiadac - ZALOSNE

15. Data: 2010-08-22 08:59:31

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-21 12:31, Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> [...]
> Tak jest po posilkach ale czesto tez wieczorami gdy nic nie jem.
> Cisnienie w normie, puls rowniez.
>
> Zrobilem mase badan (cukier, cholesterol, tarczyce, gastroskopie,
> rezonans glowy, rezonans kregow i wiele wiele innych)
> Jedynie co mi wyszlo zle to cholesterol calkowity mocno podwyzszony
> 8,6 (praca przy komputerze) chociaz dziennie robie kolo 20 km na
> rowerze.
> Niestety wszyscy to zrzucaja na nerwice (podobno najlatwiej wszystko
> nerwica wytlumaczyc)
> Jestem juz prawie wrakiem czlowieka bo nie moge nic normalnie zrobic i

Ja mam cos podobnego lekarze stwierdzili ze to przepuklina przewodu
pokarmowego i radzili zrobic gastroskopie. Problem w tym ze boje sie
tego zrobic i tak sie mecze od 2 lat zwlaszcza objawia sie to na kacu.

16. Data: 2010-08-22 09:58:57

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz musisz sama sobie odpowiadac - ZALOSNE

nie dykutuj z trolem, to inny nik animki

jk

17. Data: 2010-08-22 11:46:48

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym ze boje sie
> tego zrobic i tak sie mecze od 2 lat zwlaszcza objawia sie to na kacu.

doskonale rozumiem twoje obawy poniewaz swego czasu mialem podobne
badanie jest nieprzyjemne i mnie wykonano je w uspieniu
a zbadac sie trzeba

18. Data: 2010-08-22 18:39:27

Od: DomS <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z mila checia bym sie polozyl w szpitalu ale lekarze tylko rozkladaja
> rece.

Zdanie - klucz: "z miłą chęcią bym się położył w szpitalu" :)))
proponuję PZP

19. Data: 2010-08-23 06:27:19

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 14:40, Jula <j...@i...pl> wrote:

> owszem, jesli np jedzenie
> jest twoim ''wrogiem'' bo;
> jestes anorektykiem, bulimikiem, dbasz o kalorie itede

Do bulimika i anorektyka brakuje mi jakies 50 kg w dol...
nigdy nie bylem ani nie jestem

20. Data: 2010-08-23 06:31:52

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 22:38, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,
> nazucaja bezmyslnie nastepnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

urozmaicam sobie cale posilki (jestem technologiem zywnosci z wyksz.)
mimo to skacze mi ten cholesterol jak glupi matka ktora byla szczupla
miala rowniez wysoki
moze to juz genetyka.
Trudno bede musial brac piguly bo niczym innym tego nie jestem w
stanie zbic...

Klinika nadciśnienia-pilnie poszukuje
hormon wzrostu u dorosłego
Swędzenie brzucha