Potrzebna pomoc

1. Data: 2001-03-27 17:59:11

Temat: Potrzebna pomoc
Od: "Piotrsat" <p...@n...posiadam> szukaj wiadomości tego autora

Zbieram materiałów do napisania pracy lic. o temacie
" Światło jako nośnik informacji"
Jeżeli ktoś z szanownych grupowiczów by mógł mnie wspomóc jakimiś
materiałami bądź gotowcami to bym bardzo prosił.

No i jeszcze jak byście mi mogli podpowiedzieć gdzie może trafniej ogłosić
ten post to był bym WAM wdzięczny.

Piotrsat

1. Data: 2001-03-28 04:35:18

Temat: Re: Potrzebna pomoc
Od: Zdzisłas bekczyński <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrsat" <p...@n...posiadam> napisał / wrote:

> [...]
> materiałami bądź gotowcami to bym bardzo prosił.
>
> No i jeszcze jak byście mi mogli podpowiedzieć gdzie może trafniej ogłosić

Drogi Piotrsacie
Radziłabym Ci poszukać w archiwum gazety wyborczej ( http://www.gazeta.pl/ ).
Jest jeszcze grupa dyskusyjna pl.sci.fizyka, i pl.sci.matematyka.
Pozdrawiam
"Zdzisław"

1. Data: 2001-03-28 09:43:12

Od: "Ronald Kuczek" <r...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

Piotrsat <p...@n...posiadam> schrieb in im Newsbeitrag:
99qkb4$go9$...@n...tpi.pl...
> Zbieram materiałów do napisania pracy lic. o temacie
> " Światło jako nośnik informacji"
> Jeżeli ktoś z szanownych grupowiczów by mógł mnie wspomóc jakimiś
> materiałami bądź gotowcami to bym bardzo prosił.

Witam,
Poszukaj archiwalnych numerow Chipa (~99/00), w jednym z nich byl obszerny
artykul
na temat nosnikow magnetooptycznych.
Temat jest bardzo obszerny. Patrz tez
http://www.cdlib.org/cgi-bin/browse_topic?campus=ALL
&format=all&perpage=20&t
opic=Physics
nie wiem jedynie jak sie czuje Twoj angielski....

Pozdrowienia
Rony

1. Data: 2001-03-28 20:53:25

Od: "Romanq" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ronald Kuczek" <r...@b...de> napisał w wiadomości
> Witam,
> Poszukaj archiwalnych numerow Chipa (~99/00), w jednym z nich byl obszerny
> [...]
Witam!
Po prostu:
www.chip.pl
Romanq