Potrzebuję porady!!

1. Data: 2001-01-04 21:21:25

Temat: Potrzebuję porady!!
Od: "Yahu" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym można zastąpić siarkę pylistą, którą się wysypuje pod iglaki,
ale przede wszystkim pod borówkę amerykańką.

Jeszcze raz proszę jeśli znacie jakiś sklep w Poznaniu lub w okolicach,
gdzie można kupić siarkę pylistą to proszę podajcie mi ten adres.

2. Data: 2001-01-04 22:05:23

Temat: Re: Potrzebuję porady!!
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yahu" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czym można zastąpić siarkę pylistą, którą się wysypuje pod iglaki,
> ale przede wszystkim pod borówkę amerykańką.

Ja zakwaszam wode do podlewania borowki kwaskiem cytrynowym.
Owocuje, wiec chyba dziala.
No i podłoze zmieszane z korą z drzew iglastych.
Ewa

3. Data: 2001-01-04 22:17:24

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ewa
>
>Można stosowac specjalnie skmponowane preparaty zakwaszające dla borówki
amerykańskiej.
Zapytać w sklepach kilku.
Uszanowanie
Jacek

4. Data: 2001-01-05 10:28:22

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yahu <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czym można zastąpić siarkę pylistą, którą się wysypuje pod iglaki,
> ale przede wszystkim pod borówkę amerykańką.

Siarczanem amonu.
Pozdr.
Grzegorz

5. Data: 2001-03-29 13:50:17

Od: Student <a...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najłatwiej kredš

Wiadomość napisana przez: Yahu:

> Czym można zastšpić siarkę pylistš, którš się wysypuje pod iglaki,
> ale przede wszystkim pod borówkę amerykańkš.
>
> Jeszcze raz proszę jeśli znacie jakiś sklep w Poznaniu lub w okolicach,
> gdzie można kupić siarkę pylistš to proszę podajcie mi ten adres.

Myślę że najłatwiej by było kredš na maęj powierzchni.
Łukasz

6. Data: 2001-03-29 13:58:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Student" <a...@m...sggw.waw.pl> napisał w wiadomości

> Myślę że najłatwiej by było kredą na maęj powierzchni.
> Łukasz

??????

Basia.

7. Data: 2001-03-29 19:28:17

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najłatwiej kredą
>

> Wiadomość napisana przez: Yahu:

> Myślę że najłatwiej by było kredą na maęj powierzchni.
> Łukasz
>
> Przemyśl to jeszcze...Dla ułatwienia dodam że siarczany służą do zakwaszania
gleby. Bardzo dobry jest siarczan manganu, importuje go np firma Brinkman, nie
wiem czy mają sklep w Poznaniu

8. Data: 2001-03-30 08:33:44

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> ??????

Nie przejmuj sie Basiu - jak skonczy studia to bedzie na 100% pewien, ze
kreda ;-))))

A moze mu chodzi o powierzchnie mala czyli cos ponizej 1mm kwadratowego
:-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

9. Data: 2001-03-30 17:00:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Siarką granulowaną. Wielokrotnie widziałem w sklepach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

juka kontra choroby
Potrzebuje siarki pylistej pod borówkę amerykańska
FREE & EASY PICTURES! NO BULL SHIT! 4574
juka i inne - jak ciac wierzcholek wzrostu?
OT - humor - nowe gatunki