Poważny problem

1. Data: 2006-03-10 09:52:54

Temat: Poważny problem
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliża się wiosna. I znów stanie przed wszystkimi poważny problem. Dlatego
tych, którzy maja jakieś poważne pozytywne doświadczenia w tym względzie
proszę najuprzejmiej by powiedzieli nam jak pozbywają się kretów.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2006-03-10 09:58:56

Temat: Re: Poważny problem
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zbliża się wiosna. I znów stanie przed wszystkimi poważny problem. Dlatego
> tych, którzy maja jakieś poważne pozytywne doświadczenia w tym względzie
> proszę najuprzejmiej by powiedzieli nam jak pozbywają się kretów.

Na drzewo krety wraz z pytającym!!!!!!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-03-10 10:03:45

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 10:52:54 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Zbliża się wiosna. I znów stanie przed wszystkimi poważny problem.

Stanie?

Jak mi w styczniu krety trawnik przekopały to aż się zdziwiłem.
Chyba jakieś polarne z Syberii...

Moje liliowce:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

4. Data: 2006-03-10 10:18:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych, którzy maja jakieś poważne pozytywne doświadczenia w tym względzie
> proszę najuprzejmiej by powiedzieli nam jak pozbywają się kretów.

Przeczytaj Inwazja Jaszczurów.Krety knują to smo, albo jeszcze gorzej.
Mogę Ci opowiedzieć, jak krety pozbywają się ludzi.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-03-10 10:31:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1wj8pnp8rbkjk$.t7kjn2mljul5$.dlg@40tude.net _rais
<r...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak mi w styczniu krety trawnik przekopały to aż się zdziwiłem.
> Chyba jakieś polarne z Syberii...

Hejka. Badania izotopowe wykazały, że krety największą aktywność
przejawiają w grudniu, w lutym i w lecie.
Zanim zaczniemy wojować powinno się mieć pewność, że mamy do czynienia z
kretem a nie karczownikiem ziemnowodnym.
Ostatnio przeważa pogląd, że w sadach kret jest szkodnikiem, pomimo że
sam bezpośrednio nie uszkadza roślin. :-(
Kret zjada codziennie prawie tyle ile sam waży, ale 75-90% jego
pożywienia stanowią dżdżownice.
W kretowiskach panują dobre warunki do składania jaj i rozwoju ślimaków
i pędraków. :-( Itd.
Pozdrawiam serio Ja...cki

6. Data: 2006-03-10 10:51:56

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę Ci opowiedzieć, jak krety pozbywają się ludzi.
Dawaj!!!!!!!!!!!!! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2006-03-10 11:24:13

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jajka zaśmierdnąć i powkładać do dziurek tu i tam- można w kawałkach
:)

8. Data: 2006-03-10 11:41:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jajka zaśmierdnąć i powkładać do dziurek tu i tam- można w kawałkach
> :)

A w jaki sposób jajka zaśmierdnąć?
Pozdrawiam;-)
Janusz

9. Data: 2006-03-10 11:43:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
Dlatego

> Na drzewo krety wraz z pytającym!!!!!!

Ja nie chcę na drzewo!!!!!!! Tam ptasia grypa! ;-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2006-03-10 12:02:31

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> A w jaki sposób jajka zaśmierdnąć?
> Pozdrawiam;-)
> Janusz

Wyjąć z lodówki i zapomnieć o nich. Jak będa gotowe to same o sobie
przypomną.;)
Pozdrawiam
Baśka

Budka dla ptakow