Powiedzcie co o tym myslicie...

11. Data: 2004-02-14 22:34:21

Temat: Re: Powiedzcie co o tym myslicie...
Od: "Ajgor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisal w wiadomosci

> wiec ok, ja Ci odpowiadam, ze sa - przyklady masz na tej grupie,
> ze w tych sytuacjach, kiedy mozemy cos doradzic - staramy sie to
> robic i wlasciwie na tym mozna byloby skonczyc odpowiedz na to
> pytanie.

Bardzo przepraszam za swoje zachowanie. Faktycznie nieladnie to zabrzmialo z
mojej strony.
Faktycznie niepotrzebnie sie unioslem. Bije sie w piersi i prosze o
wybacznie. Byc moze na moje zachwanie mialy wpyw inne sprawy, w ktorych
rzeczywiscie mam wielkie pretensje do swoich lokalnych lekarzy, i to tym
razem do wszystkich rodzinnych. Ale to juz inna sprawa, o ktorej na prawde
bym tu podyskutowal, ale w osobnym watku. Powiedzcie mi... Czy wsrod
obecnych na tej liscie lekarzy przewazaja lekarze pierwszwego kontaktu, czy
lekarze specjalisci? Pytam o to, poniewaz mam bardzo konkretne pytanie,
uzaleznione od tego wlasnie...

12. Data: 2004-02-14 22:42:34

Od: "Ajgor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" napisał w wiadomości

> Ajgor, jesli moge cos powiedziec w tej sprawie. Niestety Piotr
Kasztelowicz
> ma racje. Nie mozna tak formulowac prosby do lekarzy ktorzy staraja sie
> pomagac ludziom za pomoca internetu. Dlaczego do nich wlasnie masz
pretensje?

Jak juz napisalem w odpowiedzi na posta Pana Piotra - faktycznie sie
unioslem niepotrzebnie i przepraszam za to.

> Przeciez oni robia cos wiecej anizeli inni lekrze i poswiecaja swoj
prywatny
> czas na udzielanie pomocy ludziom. Przeciez oni moga tego nie robic,
> prawda?

Racja.

> Wsrod lekarzy sa tez rozni
> ludzie, jedni sa bardziej idealni inni mniej:-)

Na ten temat tez chcial bym tu wzucic osobny topik. Ale nie wiem, jak to
zostanie odebrane...

> Ponadto zapytaj czy twoj kolega w ogole sobie tego naprawde zyczy. Moze to
> brzmi paradoksalnie, ale to on i jego rodzina musza tego takze, a moze
> przede wszystkim chciec:-)

Doskonale to rozumiem. Nikt nie lubi, jak mu sie narzucac z niechciana
pomoca. Prawde mowiac ja tego kolegi w realu nigdy na oczy nie widzialem
:( Czego zaluje, ale mieszkamy tak dalego od siebie, ze odwiedziny raczej
nie wchodza w gre. Okolo 700 kilometrow.
Natomiast z internetu znamy sie od kilku lat, i na prawde serce mnie boli na
sama mysl o jego chorobie.

Dobdzie pse pani :))

Pozdrawiam.
Ajgor

13. Data: 2004-02-15 21:22:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Feb 2004 10:47:34 +0000 (UTC), Hektor wrote:

> Tak, w wiekszosci tak jest

Tak, a większość księży gwałci ministrantów, a większość taksówkarzy to
złodzieje.

Żałosny jesteś, wiesz?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

14. Data: 2004-02-16 09:29:49

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy nikt nie potrafi/nie chce/nie moze mu pomoc?

Może medycyna "niekonwencjonalna" jest w stanie mu pomóc. Polecam książki
G.P.Małachowa w których jest zebranych dużo informacji z różnych źródeł
(najnowsze zdobycze medycyny, tradycyjna medycyna chińska czy Ajurweda)
ułatwiających pracę nad sobą.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

15. Data: 2004-02-16 14:31:30

Od: "Ajgor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" napisał w wiadomości

> Tak, a większość księży gwałci ministrantów, a większość taksówkarzy to
> złodzieje.

Taksowkarze zlodziejami? Pierwsze slysze... Co do ksiezy to sprawa
dyskusyjna ;))

uraz nerki.
ból w okolicy lędźwi - raz jeszcze
czas na okulary ?