Re: Powiedzcie co o tym myslicie...

From: "Ajgor" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Powiedzcie co o tym myslicie...
Date: Sat, 14 Feb 2004 23:42:34 +0100

Użytkownik " annaklay" napisał w wiadomości

> Ajgor, jesli moge cos powiedziec w tej sprawie. Niestety Piotr
Kasztelowicz
> ma racje. Nie mozna tak formulowac prosby do lekarzy ktorzy staraja sie
> pomagac ludziom za pomoca internetu. Dlaczego do nich wlasnie masz
pretensje?

Jak juz napisalem w odpowiedzi na posta Pana Piotra - faktycznie sie
unioslem niepotrzebnie i przepraszam za to.

> Przeciez oni robia cos wiecej anizeli inni lekrze i poswiecaja swoj
prywatny
> czas na udzielanie pomocy ludziom. Przeciez oni moga tego nie robic,
> prawda?

Racja.

> Wsrod lekarzy sa tez rozni
> ludzie, jedni sa bardziej idealni inni mniej:-)

Na ten temat tez chcial bym tu wzucic osobny topik. Ale nie wiem, jak to
zostanie odebrane...

> Ponadto zapytaj czy twoj kolega w ogole sobie tego naprawde zyczy. Moze to
> brzmi paradoksalnie, ale to on i jego rodzina musza tego takze, a moze
> przede wszystkim chciec:-)

Doskonale to rozumiem. Nikt nie lubi, jak mu sie narzucac z niechciana
pomoca. Prawde mowiac ja tego kolegi w realu nigdy na oczy nie widzialem
:( Czego zaluje, ale mieszkamy tak dalego od siebie, ze odwiedziny raczej
nie wchodza w gre. Okolo 700 kilometrow.
Natomiast z internetu znamy sie od kilku lat, i na prawde serce mnie boli na
sama mysl o jego chorobie.

Dobdzie pse pani :))

Pozdrawiam.
Ajgor