Powiedzcie co to za choroba?

1. Data: 2000-05-07 09:12:04

Temat: Powiedzcie co to za choroba?
Od: "newlook" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam wtajemniczonych w temat medycyny czy zjawisko czerwonych plam
i uczucia swędzenia na skórze zaraz po dotknięciu ,przetarciu ręcznkiem jest
alergią . Jeżeli tak to na co? Sam się podrapię lub dotknę gdziekolwiek i
mam zaczerwienie czasami dochodzi wściekłe swędzenie (szczególnie na
powierzchni klatki piersiowej). Dodam bo może to mieć znaczenie że natura
nie poskąpiła mi owłosienia na ciele. Tak się dzieje od .....nie pamiętam
już kiedy, ale kilku(nastu ?) lat .

Z góry dziękuję za jakąś informację.
Przemek

2. Data: 2000-05-07 17:14:16

Temat: Re: Powiedzcie co to za choroba?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

newlook napisał(a) w wiadomości: ...

>alergią . Jeżeli tak to na co? Sam się podrapię lub dotknę gdziekolwiek i
>mam zaczerwienie czasami dochodzi wściekłe swędzenie (szczególnie na
>powierzchni klatki piersiowej).

Obetnij paznokcie.

Adam B.

3. Data: 2000-05-07 21:39:46

Od: k...@p...pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 7 May 2000 19:14:16 +0200, Adamus <a...@m...pl> wrote:
>Obetnij paznokcie.
Pokrzywka ?
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@c...pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

Amfetamina
Przeszczepy wątroby
Medyczne zaklęcia na szpitalnych kwitach.
co to za choroba?
.