Medyczne zaklęcia na szpitalnych kwitach.

1. Data: 2000-05-06 20:48:15

Temat: Medyczne zaklęcia na szpitalnych kwitach.
Od: Filip Ozimek <f...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Znalazłem wlaśnie mój wypis ze szpitala z przed paru lat, i
zastanawiam się, co mi bylo. Jako przyczyne podano jakiś zaklęcia laciną.
Jest tu ktoś, kto mi by to przetlumaczyl?

--
Filip Ozimek, f...@z...edu.pl
\ | /

2. Data: 2000-05-07 18:44:16

Temat: Odp: Medyczne zaklęcia na szpitalnych kwitach.
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip Ozimek <f...@z...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8f20ef$oh$...@n...pse.pl...
> [...]
> zastanawiam się, co mi bylo. Jako przyczyne podano jakiś zaklęcia
laciną.
> Jest tu ktoś, kto mi by to przetlumaczyl?

Podrzuć , a postaramy się

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

3. Data: 2000-05-11 07:55:01

Temat: Re: Medyczne zaklęcia na szpitalnych kwitach.
Od: Filip Ozimek <f...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik Filip Ozimek <f...@z...edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8f20ef$oh$...@n...pse.pl...

> laciną.
>>
> Podrzuć , a postaramy się

Już wiem, dzięki. :)

--
Filip Ozimek, f...@z...edu.pl
\ | /
--=0=-- Koniec świata nastąpi 19 stycznia roku 2038 o godzinie
/ | \ 3:14 sekund 08.

co to za choroba?
.
Marihunana once more